Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Welke games vind je (niet) leuk?

Gestart door Vakonov, 10 april 2010, 10:50:25

Vorige topic - Volgende topic

ELGrandeBanana

Minecraft rules.. ookal heb ik er niet echt het geduld voor (A)

En ik heb de Survival mode van mn broertje gekregen, en die speel ik dus gewoon offline.,

Remus457

Ik heb ook survival (gratis versie) maar kan nog een aantal dingen niet.
Bijv survival multiplayer of naar The Nether (minecraft hell, met manbearzombiepigs en giant ghasts die met vuurballen schieten :( )

Creative mode heb ik een coole server voor, Werewolf Island, maar die is niet vaak online. Als hij online staat kun je er gewoon gratis in ^^

tussengas

Heb ook de download voor LOTRO aangezet, US server he?

Verder..> Minecraft rules :) Neem trouwes aan Remus, dat jij geen van de links zelf gemaakt hebt? ;)

Remus457

Citaat van: tussengas op 29 november 2010, 21:30:36
Heb ook de download voor LOTRO aangezet, US server he?

Verder..> Minecraft rules :) Neem trouwes aan Remus, dat jij geen van de links zelf gemaakt hebt? ;)
Gelukkig niet xD
Ik heb nog een beetje leven om zoiets NIET te maken :P
Ik maak rollercoasters met lancerende carretjes :P
En een cannon op het einde omdat ik dubbel lag van het lachen toen ik dit zag xD

tussengas

invedit of gewoon alles eerlijk verzameld?

ELGrandeBanana

Ik heb wel al de Nether, allen dat is fricking eng ><.. Alleen Multieplayer werkt nog niet, want daar moetmoet je voor betalen..

tussengas

Ach... heb meer betaald dan 10 euro voor een goed spel ;) O0
<3 Notch

Remus457

Verzamel alles netjes zelf.
Als je 1 keer verdwaald in een gigantische cave met een inventory vol pickaxes en torches. kom je vanzelf boven water met honderden cobblestone en een hoop andere ores.

Ik kan niet in the nether komen omdat ik niet kan updaten ><

En die 10 euro is geen probleem. alleen een bankaccount aanmaken om 1 spel te kunnen betalen is gewoon stom.

tussengas

Paypal wordt vrij veel gebruikt bij internet betalingen :) werkt prima O0

ELGrandeBanana

Maar als je daar helemaal een rekening voor moet aan maken, zal ik ook afhaken..

Ookal doe ik tegenwoordig alles via virtueel geld (pinnen dus)..

tussengas

Tja... als je veel amerikaanse spellen speelt en daar een bijdrage voor wil/moet doen dan neem je vanzelf wel een account. Vind het wel makkelijk met dollar betalingen enzo.

TRouwes, opzetten van die paypal 'rekening' is bijna geen werk en kost niks :p Daarna kun je kiezen om geld te sturen vanaf je bank naar paypal (veilig dus) of om paypal te machtigen voor afschrijvingen van je rekening. Werkt ook prima maar kan me voorstellen dat men dat iets minder fijn vind.

ook veel online inzamelingsacties en verkoopsites werken met paypal :)

Remus457

tussengas

iemand tips voor LOTRO voordat ik eraan begin?

Meister

Wel op Windfola gaan zitten :P Verder gewoon een class pakken die je leuk vind en als je de intro gedaan hebt een gil geven :D

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

tussengas

Zal hier m'n caracter name wel plaatsen als ik morgen eindelijk kan beginnen :P
(hobbit guardian waarschijnlijk... <3 tanking.. Misschien een healer als 2e caracter)