Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Welke games vind je (niet) leuk?

Gestart door Vakonov, 10 april 2010, 10:50:25

Vorige topic - Volgende topic

Meister

Citaat van: Maedhros op 23 november 2010, 20:18:23
Is dat spel gratis?

Jupz kunt het gwn downloaden en voor noppes spelen. Wel is het zo dat sommige dingen je natuurlijk voor moet betalen maar dat is eigenlijk heel weinig.

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Ralmuski

Ik ben level 6 inmiddels en doe ook lekker mee. En dat betalen later is ook iets van een dollar zeventig ofzo niet?

En echt die amerikaanse vlag aanklikken. Het is echt een andere server en die zijn niet gelinkt op wat voor manier ook.

Floris

Ik haat American English dus ik lekker niet gedaan :D

Ralmuski

Dan kun je niet samenspelen. :P We praten toch allemaal lekker Nederlands met elkaar. ;)

Floris

Ik zag ergens "thru" staan ipv "through" en toen wist ik meteen dat ik NIET Amerikaans wilde spelen :P

Meister

Daar heb ik nou echt helemaal geen last van en het is gewoon veel leuker om wel interactie te hebben met vrienden :P

En je hebt idd voordelen als je Premium bent, dat kun je al worden voor 0,70€.

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Ralmuski

De teksten die de personages in game tegen je praten zijn in het Tolkiaans, dus geen gekkigheid daar. En verder kletsen we alleen met elkaar en negeren we alle andere Amerikanen. :P

Maedhros

ik download nu (ik heb net een account aangemaakt); Maedhros was niet meer vrij (aangezien Maedhros uit de Silmarillion, van Tolkien komt is dat best logisch); ik heb dus Quinten_Bajar genomen (1 van mijn personages)
River Song: "Apollo 11 is your secret weapon?"

The Doctor: "No, no, it's not Apollo 11; that would be silly. It's Neil Armstrong's foot!"

lionne

Ik heb me maar weer eens aangemeld voor WOW

Maedhros

wegens onvoldoende schijfruimte installeer ik hem toch maar niet (misschien later nog op een andere computer, maar vandaag niet meer alleszins)
River Song: "Apollo 11 is your secret weapon?"

The Doctor: "No, no, it's not Apollo 11; that would be silly. It's Neil Armstrong's foot!"

Mus

Ik heb weer wat gezien hoor, een plaatje van zo'n 2D RPG spel..

Heb ineens ontzettend veel zin om Alundra te spelen..Playstation 1.

Hij is een dreamwalker, grappig detail; de dorpelingen in het dorp waar Alundra strandt worden geteisterd door flinke nachtmerrie's en weerwolven xD

Aaarg waarom krijg ik dit soort ingevingen altijd 's nachts..
You can't buy happiness but you can bloody well charge it.

Ralmuski

Citaat van: Mus op 25 november 2010, 01:07:38
Aaarg waarom krijg ik dit soort ingevingen altijd 's nachts..

Ik ken het. Dat komt omdat je dan eindelijk stil ligt en tijd hebt om aan dingen te denken.  ::)

Floris

Valt me op dat er nog niks over Gran Turismo staat hier :P Ik vind het wel een leuk spel :D

Vakonov

Remus457

Minecraft 8)
ziet er niet uit, wat je doet mag je helemaal zelf bepalen, gratis (totdat je survival mode wilt proberen, is veel vetter. Kost 10 euro), tijdrovend, en enigszins verslavend :P

Wat je doet? dingen bouwen en slopen xD (en zombies afmaken, maar dat is dus voor de betalende mensen)
Er zijn al wel een hoop levenloze mensen geweest die dus enorme dingen hebben gemaakt.