Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Welke games vind je (niet) leuk?

Gestart door Vakonov, 10 april 2010, 10:50:25

Vorige topic - Volgende topic

Floris

Ja bij mij issie nu op de helft xD

Ralmuski

Ik net niet op een kwart. Wat voor classes spelen jullie Erik? Dan kan ik kiezen voor iets anders voor een gevarieerder party. ;)

Meister

Moet sws een account aanmaken onder de amerikaanse vlag xD *blijkbaar zit daar verschil in*

En als je een realm moet kiezen dan moet je voor Windfola gaan ennuh voor class weet ik niet zo goed we hebben sws nog een minstrel nodig :P Verder boeit het niet zo hard. *Hebben nu guardian, lore keeper en 2 champions volgens mij :P*

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Ralmuski

Dan ga ik voor Captain denk ik. Die heeft wel leuke support skills en is unique voor humans.  8)

Account heb ik al gemaakt, hoezo onder Amerikaanse vlag?

Meister

Nou op de site heb je bovenaan 5 vlaggen staan blijkbaar zit er verschil tussen als je op die dingen klikt en wij zitten bij de amerikaanse :P

Ralmuski

Hmm.  :-X

Eens checken dan... Kun je dat niet achteraf nog opnieuw instellen dan?  :-\

*zat bij de Engelse vlag*

Meister

Wiknie maar anders kun je dat miss wel instellen of gwn een nieuwe account aanmaken oid :P

Ralmuski

Eens kijken of dezelfde username dan nog vrij is. Want als die in gebruik is ineens zou het gewoon door elkaar moeten lopen.

Ralmuski

Hmm, krijg idd een ander soort invulschema. En de username is nog vrij. Nieuwe account gemaakt, maar ik hoop niet dat ik dan de download opnieuw moet doen ook...

Meister

Citaat van: Ralmuski op 22 november 2010, 22:05:12
Hmm, krijg idd een ander soort invulschema. En de username is nog vrij. Nieuwe account gemaakt, maar ik hoop niet dat ik dan de download opnieuw moet doen ook...

Dubbelposterd :P

Maar download staat daar los van neem ik aan en anders moet je maar ff hierheen komen want ik heb de installer gwn op ext hd staan :D

Ralmuski

FF op en neer rijden is inderdaad sneller dan drie en half uur wachten ja. xD

Bollehenk

Oeh wie doet er Black Ops? =D
Ik was bij Kino der Toten (zombies) bij lvl 17. Awesome :) (en we staan nu 8000e van de hele wereld ofzo :P)

Ralmuski

Citaat van: Ralmuski op 22 november 2010, 22:05:12

Wel dus...  :(

Kakie

Citaat van: Bollehenk op 22 november 2010, 22:27:13
Oeh wie doet er Black Ops? =D
Ik was bij Kino der Toten (zombies) bij lvl 17. Awesome :) (en we staan nu 8000e van de hele wereld ofzo :P)

Op de com op ps3?

En ik doe het niet, al ken ik wel tig mensen die het spelen.

En ik het het ook :P

Maedhros

Citaat van: Meister op 22 november 2010, 21:57:32
Nou op de site heb je bovenaan 5 vlaggen staan blijkbaar zit er verschil tussen als je op die dingen klikt en wij zitten bij de amerikaanse :P

Is dat spel gratis?
River Song: "Apollo 11 is your secret weapon?"

The Doctor: "No, no, it's not Apollo 11; that would be silly. It's Neil Armstrong's foot!"