Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Welke games vind je (niet) leuk?

Gestart door Vakonov, 10 april 2010, 10:50:25

Vorige topic - Volgende topic

Floris

Ja ik heb winrar :P Maar dan weet ik nog niet hoe dat moet xD

Floris

Gadver, ik heb m uitgepakt, en dan? :S Dan wil ik m openen maar dan opent hij alleen maar een programma waarmee ik dat spel dan kan branden. En dat WIL IK NIET. Ik snap t niet :(

Vakonov

Als tennis vanavond niet doorgaat (dikke kans) ga ik een nieuwe multinational opzetten in Transport Tycoon :D

Ralmuski

Citaat van: Flooros op 27 oktober 2010, 16:38:05
Gadver, ik heb m uitgepakt, en dan? :S Dan wil ik m openen maar dan opent hij alleen maar een programma waarmee ik dat spel dan kan branden. En dat WIL IK NIET. Ik snap t niet :(

Dan moet je hem mounten ofzo. Dat is een fake-cd file maken zodat hij denk dat hij het spel vanaf een cd draait, maar dat doet ie niet echt. Of je kan een cd branden natuurlijk. Hoe dat precies werkt weet ik ook niet, nooit zin om dat goed door te lezen, maar er zijn veel handleidingen voor te vinden online. Je hebt een .bin bestand denk ik? Volgens mij is dit wel een goede uitleg:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/216457-Iso-bin-cue-branden-mounten-editten

Remus457

Citaat van: Flooros op 27 oktober 2010, 16:38:05
Je moet m mounten met deamontools.
Met een ander programma doet hij het vreemd genoeg niet
dan zou t moeten lukken.
(tenminste dat zeiden ze tegen mij xD heb het zelf nog niet geprobeerd)

Floris

Ah. Ik ga 't proberen :) Maar eerst eens kijken of ik niet gewoon een .exe kan vinden :P

Ralmuski

Ik heb nu met bovenstaande uitleg Day of the tentacle aan de praat gekregen. 'Mounten met demontools' is welliswaar waar het op neerkomt, maar daar staat het zodat iedereen het snapt.  ;)

Meister

Ik speel nu Lotro (Lord of the Rings Online) samen met Linqy en twee vrienden van me en ik weet eigenlijk nog niet zo goed of ik het wel leuk vind of niet, maar het is gratis he :D

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Ravenny

Al iemand Assasins Creed Brotherhood gespeeld? Ik heb al van een vriend gehoord dat het geweldig was, maar hij is dan ook wel een fanboy ;). Wat ik heb begrepen gaat het verder waar 2 stopte en moet het verhaal zeer nice zijn :P. Multiplayer was niet zo goed, zei hij.

Ralmuski

Citaat van: Meister op 20 november 2010, 17:46:03
Ik speel nu Lotro (Lord of the Rings Online) samen met Linqy en twee vrienden van me en ik weet eigenlijk nog niet zo goed of ik het wel leuk vind of niet, maar het is gratis he :D

Zijn jullie al heel ver? (maw, als ik nog join, ben ik dan voor eeuwig het erachteraan rennende sukkeltje of kan ik nog serieus mee knokken?)  ::)

Meister

Nou levelen gaat best snel en ik heb pas een paar dagen gespeeld en zit al op lvl 14 xD Dus als je mee wil doen kan dat nog makkelijk. Alleen Linqy is een addict dus die kunnen we sws niet bijhouden :P

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Floris

Ik ga ook joinen en even kijken of het wat is :D

Ralmuski

Floris

Ralmuski

Citaat van: Ralmuski op 22 november 2010, 15:09:26
Ik zal eens kijken straks dan. :D
Hij is over 4 uur klaar met downloaden, dus ik zal het morgen wel eens bekijken allemaal. xD