Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Welke games vind je (niet) leuk?

Gestart door Vakonov, 10 april 2010, 10:50:25

Vorige topic - Volgende topic

Zabulus

Citaat van: Vakonov op 13 oktober 2010, 13:27:20
Ik ga vanavond weer beginnen met Transport Tycoon :)
Kon je daar niet heel makkelijk vals spelen door een tunnel te maken die onder het hele land door ging te bouwen, en omdat je het niet kon betalen, kreeg je daarom maar het geld erbij?  :D

Vakonov

Die cheat heeft bij mij nooit gewerkt :P
Ik wil mijn miljarden graag zelf verdienen x)

Ralmuski

Citaat van: Zabulus op 14 oktober 2010, 18:41:56
Kon je daar niet heel makkelijk vals spelen door een tunnel te maken die onder het hele land door ging te bouwen, en omdat je het niet kon betalen, kreeg je daarom maar het geld erbij?  :D

Klinkt heel erg logisch. xD

Over Gazillionaire, je kan op hun site gratis een demo dowloaden waarbij je niet van planeten kunt wisselen en maar tot 1 miljoen kubar gaat. Op zich wel geinig als je het weer eens voor de lol wil bekijken. Ik heb de cd al klaarliggen voor de 23e ;)

Meister

Ja je kunt er ook eentje downloaden waarbij je gewoon alles mag alleen dan maar voor 1,5 uur ofzo. Dat was voor mij wel weer genoeg speeltijd voor nu :P

--> Vanavond twee vrienden afgemaakt met PESS2008 ;D Heerlijk om 3 van de 4 wedstrijden te winnen binnen reguliere tijd waarvan 2 ruimschoots 1 met 2 doelpunten verschil en 1 wedstrijd verliezen op penaltys waarin ik om een of andere reden altijd faal xD

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Epidi

De laatste tijd bezig met online afgelsacht te worden bij Battlefield Bad Company 2...
Maar het is wel erg leuk en ik wordt al steeds beter.

Geebster

Citaat van: Epidi op 19 oktober 2010, 15:55:14
De laatste tijd bezig met online afgelsacht te worden bij Battlefield Bad Company 2...
Maar het is wel erg leuk en ik wordt al steeds beter.
Ik ben verslaafd aan Battlefield BC2

Wat is je naam? Dan voeg ik je toe als vriend  ^-^

Epidi

Mijn naam is, heel verrassend, Epidi  :P

ELGrandeBanana

Ik heb een week geleden Civ 5 gekregen :D

Hardstikke leuk en mooi enzo. Maar mn Pc kan het niet aan, dus het lackt as hell..  :'(

En ik vind het jammer dat de diplomatieke diepgang weg is. Met geloof en companies enzo.

+punt: het oorlog voeren is heel cool geworden :D

Ralmuski

Dat is ook de reden dat ik hem niet heb. Trekt mijn pc niet, bovendien is IV nog leuk genoeg.  :D

ELGrandeBanana

Citaat van: Ralmuski op 20 oktober 2010, 22:35:18
Dat is ook de reden dat ik hem niet heb. Trekt mijn pc niet, bovendien is IV nog leuk genoeg.  :D
+1

Bastian

Need For Speed Hot Pursuit! er komt een nieuwe.

Hier de autolijst.

Alfa Romeo 8C Competizione, Alfa Romeo 8C Spider, Aston Martin DBS, Aston Martin DBS Volante, Aston Martin One-77, Aston Martin V12 Vantage, Audi R8 Coupé 5.2 FSI quattro, Audi R8 Spyder 5.2 FSI quattro, Audi TT RS Coupé, Bentley Continental Supersports Coupe, BMW M3 E92, BMW M6 Convertible, BMW Z4 sDrive35is, Bugatti Veyron 16.4, Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport, Carbon Motors E7, Chevrolet Camaro SS, Chevrolet Corvette Grand Sport, Chevrolet Corvette Z06, Chevrolet Corvette ZR1, Dodge Challenger SRT8, Dodge Charger SRT8, Dodge Viper SRT10, Dodge Viper SRT10 ACR, Ford Crown Victoria Police Interceptor, Ford GT
Ford Shelby GT500
Jaguar XKR, Koenigsegg Agera,Koenigsegg CCX, Koenigsegg CCXR Edition, Lamborghini Gallardo LP 550-2 Valentino Balboni, Lamborghini Gallardo LP 560-4, Lamborghini Gallardo LP 560-4 Spyder, Lamborghini Gallardo LP 570-4 Superleggera, Lamborghini Murciélago LP 640, Lamborghini Murciélago LP 670-4 SV, Lamborghini Reventón, Lamborghini Reventón Roadster, Maserati GranCabrio, Maserati GranTurismo S Automatic, Maserati Quattroporte Sport GT S, Mazda RX-8, McLaren F1, McLaren MP4-12C, Mercedes-Benz SL65 AMG Black Series, Mercedes-Benz SLR McLaren 722 Edition, Mercedes-Benz SLR McLaren Stirling Moss, Mercedes-Benz SLS AMG, Mitsubishi Lancer EVOLUTION X, Nissan 370Z Coupe, Nissan 370Z Roadster Touring w/ Sport Pkg. (Z34), Nissan GT-R SpecV (R35), Pagani Zonda Cinque, Pagani Zonda Cinque Roadster, Porsche 911 GT3 RS, Porsche 911 Targa 4S, Porsche 911 Turbo S Cabriolet, Porsche 918 Spyder (Concept Study), Porsche Boxster Spyder, Porsche Carrera GT, Porsche Cayman S, Porsche Panamera Turbo, Subaru Impreza WRX STI

Remus457

Flatout, geweldig als je ervan houdt om elkaar kapot te rijden ipv alleen maar racen :p
Left4Dead, honderden zombies neermaaien om te overleven en Co-op FTW.
In Dead Rising 2 heb je veel te veel zombies en is zonder co-op echt vreselijk chaotisch. (De eerste keer dat je door het winkelcentrum loopt lopen er al honderden zombies. Probeer die maar af te houden met een honkbalknuppel terwijl je heel weinig tijd hebt om het hele centrum door te sprinten op zoek naar een medicijn)
Het mooie van Dead Rising 2 is wel dat je echt ALLES wat op de grond ligt kunt gebruiken.
zelfs als je met een bijl een arm van een zombie afslaat kan je dat arm gebruiken om mee te slaan xD

Floris

Ik ben Plants vs Zombies aan het downloaden :d

Floris

Tis zo'n rar-bestand nu. En een stuk of vier, vijf. Hoe moet ik dat nou kunnen openen en wat moet ik ermee doen? :P Ik heb daemon tools maar weet nooit wat ik daarmee moet xD

Brokie

winrar downloaden. daarmee kun je die dingen uitpakken en daarna gebruiken. waarom t er vijf zijn weet ik niet