Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Welke games vind je (niet) leuk?

Gestart door Vakonov, 10 april 2010, 10:50:25

Vorige topic - Volgende topic

Floris

Diskettes waren awesome :P En ik weet nog dat ik MS DOS had met een programma om kleurplaten in te kleuren enzo 8)

Vakonov

Een vriendje van mij was er helemaal trots op dat ie een spelletje had dat wel 14 diskette's nodig had x)

Zabulus

Agent USA

Was een echt wreed spel  :D

Meister

Citaat van: Maedhros op  9 oktober 2010, 23:54:18
Ik heb nu ook AOE III - the Asian Dynasties (Warchiefs en het basisspel had ik al lang)

AOE II heb ik ook met expansion, maar ik vind persoonlijk AOE III leuker, al vind ik de scenario editor bij AOE II veel handiger

AOE I heb ik trouwens ook, maar die is - om het gematigd uit te drukken - veel minder goed dan II en III

Age of Mythology is ook best cool (heb ik, samen met de expansion)

Door Asian Dynasties werd AoE3 de beste voor mij uit de reeks :P Veruit het beste uitgebalanceerd en EINDELIJK de optie om elkaar 10 tot 40 niet aan te mogen vallen.

Vako jij hebt het wel over diskettes maar hoeveel mensen hier hebben de echte huge ass diskettes in hun handen gehad? Dus niet die 1,44 mb dingen :P

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Ralmuski

Oh, die hele platte floppies. :D Ik weet nog, de eerste pc waar ik met zo'n flap een spelletje op speelde had niet eens een harde schijnf.  ;D

Poker was dat uiteraard. :P

Meister

De eerste pc waar ik aan zat had volgens mij wel een harde schijf en daar stonden 5 spellen op die erop waren gezet met van die uberlarge floppies. Grappige was dat ik toen al aanleg had voor computers want als jochie die nog goed met een t spelde wist ik het al wel voor elkaar te krijgen om een via dos een wachtwoord op de computer te gooien xD *Mijn pa flipte want die wist niet wat ik gedaan had en ik zelf ook niet zo goed meer xD*

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Vakonov

Die hele grote floppies was voor mijn tijd :P

Mus

Citaat van: Ralmuski op 10 oktober 2010, 22:42:11
Oh, die hele platte floppies. :D Ik weet nog, de eerste pc waar ik met zo'n flap een spelletje op speelde had niet eens een harde schijnf.  ;D

Poker was dat uiteraard. :P
Heb je ook ooit nog op de Commodore ofzo gespeeld?

Te gek was dat ook!
You can't buy happiness but you can bloody well charge it.

Zabulus

Ik heb Agent USA op de commodore gespeeld  :D

Mus

Coolio!
Filmpje van dat spel ziet er leuk uit (maar dat komt omdat het oud is en ik hou van oude dingen  (A) ), geen idee wat je precies moet doen maar aaah, ik wil in ons nieuwe huis een kamer voor mezelf met allemaal met die leipe shit, je weet wel! *doet leipe moves*
You can't buy happiness but you can bloody well charge it.

Ralmuski

Commodore 64. ^_^

Trainer hebben we stukgespeeld. En vooral: Boulderdash! :D

Ramoth

Citaat van: Geebster op 10 oktober 2010, 00:08:40
:( Ik heb een site gevonden en daar kan je commander Keen downloaden maar hij wil niet installeren op windows 7  >:(

Oh weet je wat ik vroeger ook vaak deed :o
Supaplex   ^-^

Als hardcore DOS spellen speler (ik zal maar niet de lijst van DOS spellen die ik bezit opnoemen), raad ik je aan om DOSbox te installeren. Gratis te downloaden van deze website. (Legaal). Het is een soort DOS emulator, waairn je dus alle DOS-spelletjes, van Commandor Keen, tot Cosmo, tot Bash tot Lemmings, etc. kunt spelen.  :D Zover ik weet ook met Win 7

En om dan mijn favoriete spel van alle tijden ooit te geven:

New Horizons. Ik heb dit spel uren en uren gespeeld. Ik denk dat er weinig spellen zijn die ik ooit zoveel kan spelen als ik dit gespeeld hebt, deels omdat ik het nu nog steeds speel als ik me verveel

Ralmuski

Oooooh, New Horizons! :D

Dat heb ik een paar keer rondgespeeld ook. Eerst voor de Nederlanden en daarna met die Turk en als laatst met die Italiaan. Allemaal een hele andere benadering van hetzelfde spel. Koei games zijn  O0

Ramoth

Citaat van: Ralmuski op 11 oktober 2010, 22:57:40
Oooooh, New Horizons! :D

Dat heb ik een paar keer rondgespeeld ook. Eerst voor de Nederlanden en daarna met die Turk en als laatst met die Italiaan. Allemaal een hele andere benadering van hetzelfde spel. Koei games zijn  O0

Idd  :D

Germelia

Citaat van: Geebster op 10 oktober 2010, 00:08:40
Oh weet je wat ik vroeger ook vaak deed :o
Supaplex   ^-^

Ooooeh ja ik ook :D Heb dat zelfs nog ergens kunne downloaden en het staat hier ook op de laptop xD Maar tis eigenlijk best lastig xD. We hadden daar thuis zo'n hele competitie in wie bepaalde levels sneller uitspeelde. En dan kon je dat met een superieur hoofd uitleggen aan de andere medespelers :P