Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Welke games vind je (niet) leuk?

Gestart door Vakonov, 10 april 2010, 10:50:25

Vorige topic - Volgende topic

Milkshake

Argh kunnen jullie helpen?

Ik heb dus gisteren RCT1 gevonden en in alle euforie wilde ik die gaan installeren maar hij doet het niet. Ik heb deze cd wel eens vaker gebruikt op deze (Vista) Laptop en toen deed hij het perfect.. Op mijn broertjes' pc doet hij het ook prima.

Ik open dus heel normaal de setup.
Kies de locatie voor installatie: Computer>C:\>Program Files>Hasbro interactive>Rollercoastertycoon
Ik druk dus op installeren en dat gaat allemaal goed, alleen vlak voordat hij klaar is stopt hij en krijg ik het volgende:
"Fout bij de setup" (en dit dan 2 keer) en vervolgens een schermpje "Kon in de Windows schijf C:\ windows geen installatie voltooien van de uninstallatie" of iets dergelijks. echt om dat ding te slopen zo irritant.

Ps. op internet stellen ze deze vraag nauwelijks, en als die wordt gesteld komt er geen helder antwoord :(
Is iemand hier zo slim en wijs om mij te helpen? xD  (A)

Meister

Geen ouwe crapgames spelen :D?

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

t4nd

Ik heb dat ook voorgehad met RCT1 op m'n vorige pc, op de laptop draait het nu wel vlot maar ik kan wel geen spellen laden  :-\. Toen heb ik ook een oplossing gezocht en niets gevonden... Srry Milkshake :(

@Meister: RCT1 is geen crapgame :P.
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

Meister

Voor pixelrukkers is het een hele leuke game ja xD

Zou een keer proberen om het te downloaden en het dan te installeren, dat wil wel eens helpen :P

t4nd

Citaat van: Meister op  1 september 2010, 09:38:14
Voor pixelrukkers is het een hele leuke game ja xD

Graphics alleen is ook niet alles he :P

Ik vind bvb Colonization (het originele uit 1994) stuken beter wat betreft gameplay dan de nieuwe versie uit 2008 die draait op de Civilization IV engine.

Vakonov

RCT1 is echt een supergoede game

Meister

Tsja ik vind het gewoon fijn om het verschil te zien tussen een mens en een bankje, maar he dat ben ik xD

t4nd

Bovenaan dat tentje staan 2 bankjes & de ventjes zijn de dingen die op de weg bewegen :P

Floris

Ik vind RCT1 qua graphics echt wel meevallen hoor. SimCity is erger en AoE1 is eigenlijk ook niks XD En verder is het gewoon echt een goed spel wat niet gaan vervelen :D

Meister

Citaat van: Flooros op  1 september 2010, 10:17:04
Ik vind RCT1 qua graphics echt wel meevallen hoor. SimCity is erger en AoE1 is eigenlijk ook niks XD En verder is het gewoon echt een goed spel wat niet gaan vervelen :D

Het verveeld mij anders wel flink hoor xD

Alleen om terug naar het probleem te gaan: DOWNLOADEN :D

Floris

Ralmuski

RCT ziet er ook echt niet uit. En het verveelt mij ook.

Colonization ben ik het dan wel mee eens, maar dat is ook totaal niet interessant vanwege de graphics.

Lan

Mja, maar RCT is ook niet interessant vanwege de graphics  :P

En ik vind AoE 2 leuker als AoE 1, en die vind ik dan weer leuker dan alles wat erna kwam   8)

Meister

Aoe3 is gewoon facking vet hoor zeker met Asian Dynasties. Nu zijn ze bezig met age of empires online dat lijkt me beetje ruk.

Floris

Ik zou het niet weten want ik ken alleen maar 1 XD