Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Welke film(s) wil jij nog zien?

Gestart door Jnusch, 26 februari 2010, 19:38:35

Vorige topic - Volgende topic

Epidi

Django Unchained lijkt me ook goed, wil ook nog eens zien.

Morana

Ja die wil ik ook zien! En het stomme vriendje gaat vanavond met vrienden erheen :(

Meister

En jij mag niet mee :o? Hoeft Zoë niet te proberen bij mij hoor  (6)

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Morana

Nuja, als ik in Utrecht was had ik vast meegegaan, maar ik zat in Spijkenisse vanwege mijn stage en concert in Rotterdam :-\

Maar ik ga dan wel andere mensen zoeken om mee te gaan :P

Jannes

OZ: The Great and Powerful
Lijkt me echt leuk  :)

Ik heb er één ding van geleerd: Ik leer het nooit!

Simile

Django heb ik gezien. Soms heel grappig, soms echt megagrof dat ik eigenlijk niet meer wilde kijken sommige stukken. Er zijn zelfs mensen weggelopen. Op eigen risico dus :P.

Ik wil zelf Anna Karenina zien. Aangezien ik me niet door dat boek kan worstelen XD.

Kakie

LittleWeird

Insanity

Rain

Hier ook nog steeds The Hobbit XD maar geen idee of dat nog gaat lukken voor hij uit de bios is.

Ralmuski

Citaat van: Rain op  9 februari 2013, 21:51:31
Hier ook nog steeds The Hobbit XD maar geen idee of dat nog gaat lukken voor hij uit de bios is.

Dan kom je hier toch kijken, hij gaat de 22e pas in première...  ::)

Maedhros

Ik wil de film 'Lore' wel eens zien

Een soort roadmovie film met als hoofdpersonages de Lore (hence the name van de film) dochter van een nazi-functionaris die na de val van het Derde Rijk gearresteerd wordt ofzo (de functionaris, niet de dochter) en een Joodse jongen, Thomas; aangezien Lore nu eenmaal gelooft in de nazi-propaganda heeft ze het niet echt op Thomas.
Voor de een of andere reden denk ik door die hele setting dat ze op het einde seks gaan hebben (ik bedoel: een film met 2 personages van tegenovergesteld geslacht die een hekel aan elkaar hebben komt bijna gegarandeerd erop neer dat ze aan het einde een relatie hebben :P)

de film heeft meerdere internationale filmprijzen gewonnen
River Song: "Apollo 11 is your secret weapon?"

The Doctor: "No, no, it's not Apollo 11; that would be silly. It's Neil Armstrong's foot!"

Selinde

Life Of Pi hoor ik steeds allemaal positieve dingen over, dus ik wil proberen hem nog gauw te gaan zien voordat hij de bios uit is! :)

Les Miserables ook, maar die kijk ik wel een keertje thuis. (huren natuurlijk (A) )

Germelia

Ik vond Life of Pi er fantastisch uitzien, maar verder tegenvallen qua verhaal (beetje  vaag). Les miserables was fantastisch!

Ik wil nog zien... The Impossible.

Floris

Ik denk dat Life of Pi wat minder vaag is als je het verhaal al kent (en uitentreure hebt geanalyseerd met Engels 5 uur in de week >.>)