Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Welke film(s) wil jij nog zien?

Gestart door Jnusch, 26 februari 2010, 19:38:35

Vorige topic - Volgende topic

Flashy

Citaat van: Mus op 28 juli 2010, 00:01:05
Lenen? Ik heb hem hier liggen :P

Al raak ik van lenen altijd films kwijt:(
(2 Pirates of the carribean films kwijt en it's all gone Pete thong)
Dat is echt ergerlijk.
Ik ben ook slecht in lenen  ;)
ik vergeet het altijd terug te geven.
Heb hier nog een paar films liggen van een vriendin die ik nog niet heb teruggeven
(heb die misschien al een jaar  :) )
en als ik boeken van de bibliotheek leen, breng ik ze altijd veel te laat terug. Waardoor ik altijd boetes heb  :P

Jnusch

Ohja, It's all gone pete thong moest ik nog een keer gaan kijken :D


Jnusch


Bollehenk

Citaat van: Arende op 28 juli 2010, 09:30:09
eclipse :(

-1

Ik vond hem saai, maar misschien is hij voor vrouwen wel leuk...
Nouja, dat kwam misschien omdat ik meer aandacht had voor mijn date (a)

Drakinnetje

Citaat van: Mus op 28 juli 2010, 00:01:05
Lenen? Ik heb hem hier liggen :P

Al raak ik van lenen altijd films kwijt:(
(2 Pirates of the carribean films kwijt en it's all gone Pete thong)
Dat is echt ergerlijk.


En met boeken ook al, moet toch echt opschrijven wie wat heeft.
Maar wat erger is is dat als je zeker weet dat iemand iets van je heeft dat diegene gaat beweren dat het niet zo is(of die wil de film niet teruggeven, of is zelf net zo erg en vergeet hem ooit geleend te hebben)

Maar The lake house is mooi ja, Keanu ook.

Ralmuski

The Lakehouse heb ik ooit in de bios gezien als Sneak Preview. :D Dat was best een goede gok toen. ;)

Mus

Oh jaa, ik had die ook in de bios gezien in Amsterdam, tijdens Gay Pride.
Ik vond die botendinges geen zak aan en dus gingen we naar de film.
Gossie, toen kenden we elkaar nog maar net *zwijmelt*
You can't buy happiness but you can bloody well charge it.

Vakonov


Dixie

Ik ga vanmiddag met mijn mama naar The Sorcerer's Apprentice :D

Vakonov

Die lijkt me ook echt stoer, ben wel bang dat ik Nicolas Cage steeds als Ben uit National Treasure blijf zien :p

Dixie

Hahahah :P Hij schijnt echt goed te zijn, dus ik ben benieuwd! Alleen een vriendin van me vond het een beetje een remake van een of andere Fantasia Disney film met Donald Duck als de Sorceres Apprentice. Die heb ik gelukkig nooit gezien dus die kan ik er ook niet in gaan zien ofzo :P

Ralmuski

Volgens mij was dat Mickey Mouse. :P

Vakonov

Uhu, dat was Mickey.
Donald had toch die sleutel?