Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Tekenfilms

Gestart door Drakinnetje, 9 februari 2010, 17:10:42

Vorige topic - Volgende topic

Jnusch

Omg, nooit geweten dat dat Beast Wars heette, maar dat vond ik echt helemaal geweldig een tijdje xD

En ik zie hier nu allemaal dingen die ik ook keek, maar geen zin om allemaal weer op te gaan noemen :P ik was gewoon een smerig tv-verslaafd buiten spelen-hatend kind :D

Mus

Ik was echt een buitenkind. Boompje klimmen (en er vervolgens niet meer uit durven), hutten bouwen, geheime clubjes in leegstaande huizen/schuren, etc) :D
You can't buy happiness but you can bloody well charge it.

Jnusch

Oh, ja, dat soort dingen deed ik wel heel veel, ik heb echt supercoole hutten gehad 8) (En ook echt dat we er nog de hele zomer naartoe gingen enzo) en bomen klimmen vond ik ook geweldig, maar toch was ik eigenlijk een buiten-hater xD Sowieso ben ik supersloom, dus ik haatte tikkertje :P

Drakinnetje

Ik was toch best veel buiten, speeltuin voor de deur, en toch lekker ver weg gaan op de crossfiets, of hutten bouwen, vaak verstoppertje spelen of uit school het bos in toen ik in Drenthe woonde, of gewoon net zolang fietsen tot je bij de Zee uitkwam toen ik in Friesland ergens anders woonde dan nu(was iets dichterbij de zee, maar nog minstens tien km ervandaan)

Erwipro

Tsja, vroeger, toen er nog góede tekenfilms waren... ::)

Danny

Ja daar ben ik het wel mee eens, tegenwoordig allemaal van die poepirritante tekenfilmpjes die ook echt nergens meer over gaan ofzo ::)

Germelia

Grote uitzondering: Avatar. Wat een toptekenfilm van de nieuwe tijd.

Meister

Inderdaad dat is een nieuwe serie die echt wel heel vet is en die heb ik dan ook helemaal gezien (iedere aflevering).

Maar je kunt ook buiten spelen en tekenfilms kijken combineren hoor. Ik was ook heel vaak buiten om oorlogje te spelen, of vliegtuigpiloot of ridder of politie en boeven of weet ik het wat xD

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Erwipro

Citaat van: Germelia op 10 februari 2010, 12:09:22
Grote uitzondering: Avatar. Wat een toptekenfilm van de nieuwe tijd.
Da's toch animatie XD

Danny

Er is ook een tekenfilmserie avatar en die is echt wel cool!!

Germelia

Citaat van: Erwipro op 10 februari 2010, 18:00:02
Da's toch animatie XD

Ja Erick das echt heel wat anders die film :P

Erwipro

Ik weet dat toch niet. Ik houd helemaal niet van tekenfilms (A)

Drakinnetje

Een tekenfilm = animatie
animatie = niet altijd tekenfilm (kleipoppetjes is ook animatie)

Maar tussen de animeseries van tegenwoordig zitten ook een aantal echt goede tekenfilms(zie het animetopic), jeugdsentiment krijg je er nu niet mee te pakken maar er zit echt wat moois tussen.
Die Japanners waren op dat gebied nou eenmaal al vrij ver vooruit en hebben daardoor nu de boel aardig goed voor elkaar op animatiegebied.
En buiten Japan zijn er af en toe ook goede tekenfilms te vinden, pixar, disney en hoe heet die andere ook alweer bijvoorbeeld.
Een mooie tekenfilm uit Denemarken vind ik Valhalla, naar stripboeken van de Deense tekenaar Peter madsen.
Ik zit te wachten tot er eindelijk een lange tekenfilm komt naar de stripserie looking for groop. En Turok son of stone is voorzover ik weet ook niet door Japanners gemaakt. Waar werd Watership Down ook alweer gemaakt? Weet iemand dat?

Jnusch

Waterschapsheuvel moet ik nog steeds een keer echt zien :(

Tegenwoordig zijn bijna alle tekenfilms superlomp :D

Drakinnetje

Wat nog niet gezien????
Ga gauw in een hoek staan(met tv en kijk, die is erg mooi)