Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Hyves

Gestart door Hephaistion, 20 januari 2010, 21:46:28

Vorige topic - Volgende topic

Heb jij hyves

Tuurlijk, ik check het dagelijks
17 (29.8%)
Ja, maar ik kijk er maar af en toe op
26 (45.6%)
Ja, maar doe er niks mee
10 (17.5%)
Nee, maar misschien
2 (3.5%)
Nee, hoeft van mij niet zo
2 (3.5%)

Totaal aantal stemmen: 32

Jnusch

Citaat van: Remus457 op 21 januari 2010, 13:23:06
xD
Die spelletjes vind ik echt vet xD
Café world 8)
Nee! Harry Potter spel, dát is leuk :P

Ik heb Facebook, waar ik wel elke dag kijk enzo, maar hyves, bleh. Ik vind het stom, kijk alleen als ik een krabbel heb, en indd, het is voor verjaardagen handig :P

En er is al een WvW hyves toch? Of heb ik dat gedroomd? ::)

Drakinnetje

streetview? Is dat op hyves?

Vakonov

Streetview is toch van Google Earth?
Je kan ermee rondkijken op straatniveau, net alsof je in de straat staat.

Hephaistion

dat is gewoon dat mensen dan een vraag kunnen beantwoorden over je zoals 'is Drakinnetje romantisch?'
om te zien hoe je vrienden/familieleden/etc.(the street) over jou denken(their view)
streetview.

maar het is echt stom inderdaad :P

Mus

Ik heb het dus 1x geïnstalleerd omdat ik zo'n uitnodiging kreeg, en toen kreeg je dus van die vragen + punten. Hoe meer punten je verzameld,  hoe meer vragen je krijgt. Nou, no thanks!
Meteen eraf gehaald maar sindsdien krijg ik steeds een berichtje van 'wil je weten wat Pietje Puk van jou vindt?" Nou meestal vind ik dat wel interessant maar dit zijn van die stomme TMF-dingen.

Bluh. Ik zit er steeds meer aan te denken om gewoon m'n account te wissen.
You can't buy happiness but you can bloody well charge it.

Remus457

Citaat van: jnusch op 22 januari 2010, 16:53:36
Nee! Harry Potter spel, dát is leuk :P
Harry potter spel?
*Gaat zoeken*

Ralmuski

Citaat van: Mus op 23 januari 2010, 11:28:07
Ik heb het dus 1x geïnstalleerd omdat ik zo'n uitnodiging kreeg, en toen kreeg je dus van die vragen + punten. Hoe meer punten je verzameld,  hoe meer vragen je krijgt. Nou, no thanks!
Meteen eraf gehaald maar sindsdien krijg ik steeds een berichtje van 'wil je weten wat Pietje Puk van jou vindt?" Nou meestal vind ik dat wel interessant maar dit zijn van die stomme TMF-dingen.

Bluh. Ik zit er steeds meer aan te denken om gewoon m'n account te wissen.

Dat is echt irritant ja. Ik weiger eigenlijk standaard die dingen.

Lianne

Citaat van: Mus op 21 januari 2010, 23:14:24
Ik word echt gek van die nieuwe gadget; streetview. Rot op met al die priveberichten daarover.
Bah.
ja echt he ><

Morana

"Ja, maar ik kijk er maar af en toe op" gestemd, ook al ligt het dicht naar dat ik er bijna dagelijks op kijk.

Ik vind die gadgets ook irritant.. alleen die pokebuddy vind ik nog wel grappig, maar de rest waar je zo vaak gestoord door wordt.. nee..

En facebook heb ik ook :)

Drakinnetje

Of bedoel je met streetview niet dat van wat je street reputation is?
Ik krijg dan een bericht dat iemand een mening over me heeft gegeven en vervolgens is er een of andere gadget die het helemaal niet doet.
Ik vind gadgets ook hartstikke stom op hyves.

Morana

Ja dat is het, street reputation.. streetview is natuurlijk van googlemaps, dat hele stoere  8)

Mus

Bijna hetzelfde  8)
You can't buy happiness but you can bloody well charge it.

Puppy-lover

JA, buddypoke is wel cool! Maar dat ''What is your streetreputation?'' is zoooo irritant!

Jnusch

Ik heb daar echt nog helemaal niks van meegekregen :P

Floris