Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Gestart door Dixie, 3 januari 2010, 18:00:54

Vorige topic - Volgende topic

Ralmuski

Citaat van: jnusch op 25 februari 2010, 21:59:13
Pandora bestaat niet :'(

Says who? Ik zie nergens bewijs...  ::)

Morana

Pandora bestaat wel, het is een maan van Saturnus..  ::)

Jnusch

Ik vond het wel echt een heel vette film eigenlijk, viel helemaal niet tegen. En zielig met Hometree :P
Alleen dat brilletje (correctie: dat enorm zware lompe ding) was niet zo fijn

Erwipro

Waarom ziet iedereen hier Avatar :(

Jnusch

Prophet

Nou, ik heb m ook gezien, het 3D was wel leuk en het verhaal vond ik ook wel grappig, alleen jammer dat de hoofdpersoon weer eens niet dood ging ....
Wie iets goeds zegt, voedt zich met zijn eigen woorden, van wat hij tot stand brengt, profiteert hij zelf. (Spreuken 12 vs 14)

FA 2011 (officieus): Perfecte schoonzoon

Jnusch

:o

En er gingen nog wel superveel mensen (en dingen) wél dood!

Nimbusfan

Citaat van: Prophet op 13 maart 2010, 10:05:14
Nou, ik heb m ook gezien, het 3D was wel leuk en het verhaal vond ik ook wel grappig, alleen jammer dat de hoofdpersoon weer eens niet dood ging ....

Ging hij niet dood maar wekten ze hem weer tot leven ofzo? :P
Ik heb gepoogd niet te lachen om menselijk gedragen,
er niet om te huilen en ze niet te haten,
maar ze te begrijpen.

Jnusch

*SPOILER*

Nee, ze gingen 'm alleen naar dat Na'vi lichaam overbrengen, zodat het niet meer gewoon een avatar was maar echt z'n lichaam.

Nimbusfan

Ah ja :) Mja, dan was het sowieso wel nodig om hem te laten leven, anders was er niks over te brengen :)
Ik heb gepoogd niet te lachen om menselijk gedragen,
er niet om te huilen en ze niet te haten,
maar ze te begrijpen.

Prophet

Citaat van: jnusch op 13 maart 2010, 10:20:20
:o

En er gingen nog wel superveel mensen (en dingen) wél dood!

Ja, dat is waar, maar weer een typisch hollywood einde...

Wie iets goeds zegt, voedt zich met zijn eigen woorden, van wat hij tot stand brengt, profiteert hij zelf. (Spreuken 12 vs 14)

FA 2011 (officieus): Perfecte schoonzoon

Maedhros

Spoiler, slaag dit over als je het niet wil lezen

Toen werd gezegd dat er ooit 1 iemand was die op Toruk kon rijden, vanaf dat ogenblik wist je al dat het hoofdpersonage er sowieso op zou gaan rijden

spoiler gedaan
River Song: "Apollo 11 is your secret weapon?"

The Doctor: "No, no, it's not Apollo 11; that would be silly. It's Neil Armstrong's foot!"

Inuzuki

Ik vond het idd ook echt een iets te makkelijk te voorspellen verhaal. Ik vond het verhaal zelf sowieso niet bijzonder sterk eigenlijk, maar het was wel een hele mooie film.

Jnusch

Dat hoor je best veel, maar mensen verwachten helemaal dat een dik fantasievolle film een goed verhaal heeft ofzo, terwijl er zo veel films zijn die zwaar voorspelbaar zijn :P Niet dat ik het er niet mee eens ben, en dat was bijv. ook inderdaad HEEEEEL duidelijk, maar toch, ik kan bij minstens de helft van de Hollywood films zo'n beetje de hele film voorspellen (tot ergernis van mijn medekijkers (A))

Twilicht Stars

Jaa, die wil ik heel graag zien!! :D ::)