Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

[Film/Boek] Harry Potter

Gestart door MelOdii, 17 augustus 2007, 11:48:27

Vorige topic - Volgende topic

vuris

ik vond hem omzich leuk maar ik zit meer te wachten op deel 6 en deel 7 zeker deel 7

Daeron

Deel 6 7 en 8 lijken me leuk  8)

Heb alle boeken van Harry Potter en zoveel mogenlijk films gezien.

noëlletje

harry potter 5 is echt super cool 8).Ik heb hem gezien want we hebben hem thuis. Hij is super cool  8)echt iedereen moet hem zien!

Daeron

deel 7 is te beel dat worden twee films, dus ook komt er een deel acht :P

vuris

:( das jammer dan kan je de ontknoping niet zien in 7 dus

Daeron

Ja jammer , maar dat houdt de spanning wel mooi vast  :)
howoel ik het boek heb gelezen is het spannend

Prophet

Wat ik me afvroeg, zijn er al locaties bekend waar bij de premiere van deel 7 part II, een marathon van het complete laatste deel (part I en II) gehouden wordt?
Wie iets goeds zegt, voedt zich met zijn eigen woorden, van wat hij tot stand brengt, profiteert hij zelf. (Spreuken 12 vs 14)

FA 2011 (officieus): Perfecte schoonzoon

Morana

Voor zover ik weet nog niet..

Zabulus

Lijkt me ook wel een beetje vroeg, drie en een halve maand van te voren  :P

Devyathe

Of een marathon van álle delen.. lol.. heel de dag naar de bios

Prophet

Citaat van: Zabulus op  1 april 2011, 19:05:26
Lijkt me ook wel een beetje vroeg, drie en een halve maand van te voren  :P
Bij LOTR moest ik rond drie maanden van te voren wel gaan reserveren hoor en bij Star Wars: Revenge of the Sith ook, vandaar ;)
Wie iets goeds zegt, voedt zich met zijn eigen woorden, van wat hij tot stand brengt, profiteert hij zelf. (Spreuken 12 vs 14)

FA 2011 (officieus): Perfecte schoonzoon

Beertyah

Zijn er toevallig ook WvW'ers op Pottermore?

Lan

Beertyah

Site met een visuele gids voor de HP boeken, waar je het boek meevolgt in verschillende momenten(2-4 per hoofdstuk, momenten zijn grote afbeeldingen waar je kan inzoemen en dingen kan aanklikken).
Zo krijg je ook je eigen toverstaf, wordt je ingedeeld in een afdeling, en volg je het verhaal als een leerling van Hogwarts.

In de momenten kan je ook items vinden (zoals chocolate frog cards), je kan ook duelleren met andere leerlingen, en toverdrankjes maken. En afdelingspunten verdienen.

Ook is er een hoop nieuwe/extra informatie over hogwarts, leerkrachten etc, geschreven door JK Rowling.

Stefano

Maar je kan je toch pas vanaf oktober daar aanmelden?