Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Welke film zou je anderen aanraden?

Gestart door Prophet, 27 juli 2009, 20:11:59

Vorige topic - Volgende topic

Jnusch

EtienneDR

Ik zie bijna alleen maar Guitar Hero in de afgelopen berichten xD lol

Ik heb The Mummy Returns niet gezien - Ik heb eigenlijk heel weinig oude films gezien.

Overigens raad ik iedereen aan om de geanimeerde Anastasia film te kijken :P

Remus457

Citaat van: Zabulus op  5 september 2009, 16:02:16
Correctie: Niets mis met sommige oude films  ;)
ik vind die oude james-bond filmen leuker dan die nieuwe. (toen had hij nog van die leuke gadgets)
of
Johnny English tijdje niet gezien, maar ik vond hem wel leuk :D

Hephaistion

Ik vind James Bond zowieso vreselijk en van anastasia vind ik het verhaal wel heel goed eigenlijk, ook al is het een tekenfilm.

Drakinnetje

Ja die is goed!
En hoezo ook al is het een tekenfilm? er zijn echt ontzettend goede tekenfilms gemaakt hoor.
Favoriet is dan vooral Waterschip Down en Valhalla
En Lion King, en Pocahontas en Ferngully en Plague Dogs en Turok son of stone en en en
En what about spirited away, grave of the fireflies, howls moving castle en princes mononoke?

Hephaistion

ik weet het niet, maar ik vind het gewoon altijd een beetje tweederangs zeg maar, ook al heeft the Lion King nog net zo'n mooi verhaal. Kan ik ook niks aan doen.

Jnusch

Citaat van: Drakinnetje op  6 september 2009, 14:19:55
Ja die is goed!
En hoezo ook al is het een tekenfilm? er zijn echt ontzettend goede tekenfilms gemaakt hoor.
Favoriet is dan vooral Waterschip Down en Valhalla
En Lion King, en Pocahontas en Ferngully en Plague Dogs en Turok son of stone en en en
En what about spirited away, grave of the fireflies, howls moving castle en princes mononoke?

Jaaaa :D Ik ken echt niemand die die ook kent :P Heb 'm maar 1 keer gezien heeele tijd geleden, maar was zo zielig :(.
En Watership Down moet ik nog een keer zien  :-[

EtienneDR

Juist ;D Pocahontas, The Lion King en Howl's Moving Castle zijn echt geweldig. Anastasia heb ik zelf helaas al heel lang niet gezien, moet ik eigenlijk zelf ook weer eens kijken :P

@Hephaistion: Smaken verschillen ^^ Een geanimeerde film kan mij net zoveel boeien als een live-action film, maar ja, zo gaat het niet bij iedereen, lol.

Ik ken zat mensen die bijna nooit live-action kijken, en bijna alleen maar geanimeerd. Dat snap ik dan ook weer niet (A) dus ja

Hephaistion

Citaat van: EtienneDR op  6 september 2009, 16:20:07
@Hephaistion: Smaken verschillen ^^ Een geanimeerde film kan mij net zoveel boeien als een live-action film, maar ja, zo gaat het niet bij iedereen, lol.
Dat zeg ik ook altijd als iemand het niet met mij eens is :P

Celestee Ijsthee!

Disneyfilms zijn sowieso de lauwste =D

en films met Will Smith vind ik vaak heel goed. Seven Pounds zag k een tijdje geleden, echt heel mooi, wel dik emo :P geldt ook voor The Persuit of Happyness, echt heel mooi, maar wel n beetje emo ^^

Hephaistion

EtienneDR

The Pursuit of Happyness is emo omdat er ZO veel dingen fout gaan voor Will Smith.. maar het s idd een goeie film, hoor ^^

@Hephaistion: Het is ook een makkelijke manier om met zo'n situatie om te gaan (A)

Mus

Misschien dacht Heph aan emo als in 'emo' (lol)
You can't buy happiness but you can bloody well charge it.

Hephaistion

als in die stijl, met dat lange donkere haar en die eyeliner? inderdaad :P

Mus

Hehe, thought so!

Ik zeg ook altijd emo als ik emotioneel ben of als iets emotioneel is/was.
Heeft dus totaal niets met die stijl te maken, in de meeste gevallen.
You can't buy happiness but you can bloody well charge it.