Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Welke film zou je anderen aanraden?

Gestart door Prophet, 27 juli 2009, 20:11:59

Vorige topic - Volgende topic

Maedhros

Ik denk Rapunzel, want daar had hij eerst een topic voor aangemaakt, 1 van de spelleiders heeft het dan hierheen verplaatst
River Song: "Apollo 11 is your secret weapon?"

The Doctor: "No, no, it's not Apollo 11; that would be silly. It's Neil Armstrong's foot!"

emmiehoek

Ah! :P
dies ook dcht awesome ^^
Lang leve de koekenpan 8)

Een lach op je lippen, alsof je zeggen wil: "Ik ben het maar..." <3

Lanizae

Heeft iemand hier the sting gezien?
Een film met Robert Redford toen die nog jong was, over een paar con men die in de jaren 20 in amerika iemand oplichten :p doet een beetje denken aan ocean's. heel vet!

Mus

You can't buy happiness but you can bloody well charge it.

Epidi

Chronicle is echt een briljante film. Gaat over 3 jongens die iets buitenaards-achtigiets vinden en dan superkrachten (mutant telekinese achtige krachten) krijgen. Wat leuk begint, maar uit de hand loopt.

Mus

You can't buy happiness but you can bloody well charge it.

Ralmuski

Mede gezien je post op facebook neem ik aan dat je Intouchables bedoeld. (A) Die is zeker aan te raden ja! Ik heb hem bij mijn broertje gezien op zijn asociale 3D HD televisie.  :D

Diva Licious

Extremely Loud & Incredibly Close

Ogen uit me kop gejankt.
Gaat over een 9 jarig jongen die zijn vader verliest tijdens 9/11. En je beleeft het echt uit de ogen van die jongen.
Na de dood van zijn vader vindt hij in een vaas een sleutel in een envelop met het opschrift 'Black'. Ervan uitgaande dat zijn vader hem een boodschap wilde nalaten, gaat hij in New York op zoek.
Je wordt meegesleept in het verdriet en verwerking van die jongen, maar ook van zijn moeder. Zo heftig en zo echt.

Echt een aanrader! Echt kijken!

Acteurs  Tom Hanks en Sandra Bullock spelen in deze film. En dat jochie kan zo vreselijk goed acteren. Kippenvel.

Epidi

Vanavond is Watchmen op de televisie, half 9 op rtl 7 als ik het goed heb.
Dat is ook zeker een goede film.

Zabulus

How to train your dragon

Een erg leuke animatiefilm  :)

Lanizae

Citaat van: Diva Licious op 20 november 2012, 23:23:53
Extremely Loud & Incredibly Close

Ogen uit me kop gejankt.
Gaat over een 9 jarig jongen die zijn vader verliest tijdens 9/11. En je beleeft het echt uit de ogen van die jongen.
Na de dood van zijn vader vindt hij in een vaas een sleutel in een envelop met het opschrift 'Black'. Ervan uitgaande dat zijn vader hem een boodschap wilde nalaten, gaat hij in New York op zoek.
Je wordt meegesleept in het verdriet en verwerking van die jongen, maar ook van zijn moeder. Zo heftig en zo echt.

Echt een aanrader! Echt kijken!

Acteurs  Tom Hanks en Sandra Bullock spelen in deze film. En dat jochie kan zo vreselijk goed acteren. Kippenvel.

ik ben er inderdaad heel benieuwd naar, maar vraag me af of ik niet eerst het boek moet lezen.
Heeft iemand hier het boek gelezen en de film gezien?

Erwipro

Film wel gezien, boek niet gelezen. Vond 'em ook erg mooi :D

LittleWeird

Boek gelezen en film gezien. Als je eerst het boek leest valt de film dus echt enorm tegen, dat had ik XD

Lanizae

ja, valt te verwachten... wel jammer.
daarentegen, als de film al zo geweldig schijnt te zijn, moet ik het boek al helemaal gaan lezen :p
*bol.com*