Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Welk boek lees je nu/ heb je gelezen?

Gestart door Mus, 21 juni 2009, 19:39:06

Vorige topic - Volgende topic

Floris

Ik moet eens beginnen aan 7, ik heb m niet voor niks gekocht xD

LolaxLita

Citaat van: Flooros op 11 januari 2010, 19:51:43
The Collector? ^-^

Wooooooow mijn cavia wordt gek xD Ze wil eten en wel NU :P

En ik heb als laatste dus ook the Riders gelezen :P

Haha hij heet de catcher in the rye ofzo, maar die hoofpersoon kraakt echt alles af wat hij af kan kraken  ::)

Floris

Germelia

Stom dat A memory of light pas in september ofzo uit gaat komen in paperback >.<

Jnusch

Citaat van: LolaxLita op 11 januari 2010, 20:00:52
Haha hij heet de catcher in the rye ofzo, maar die hoofpersoon kraakt echt alles af wat hij af kan kraken  ::)
Dat is echt best wel een superbekend (en goed... ::)) boek ofzo XD

IK WIL SPIEGELJONGEN

Jnusch

CiteerBeschikbaar op 09.02.2010

YAAAAAAAAAAAY :D Woehoe voor boekenbonnen!

Floris

Erwipro

Ooh van wie kan ik een keer WoT 1 lenen? XD
Iedereen hier heeft het er altijd over dus ik word wel een keer benieuwd ofzo XD

Mus

Ik wil zo graag Mannen die vrouwen haten lezen en dan daarna die film zien
Gisteren een voorstukje van gezien maar nu wil ik altijd eerst het boek lezen voordat ik de film zie (volgens mij heb ik zoveel films gezien die oorspronkelijk een boek zijn dus wat een bullshit toch weer xD) alleen is dat zo'n dikke pil!

En de laatste tijd is mijn boeken-concentratie echt 0,0 :(

En ik moet de Alchemist nog terug krijgen van iemand die 'm al 1,5 jaar heeft liggen en vast nog niet eens gelezen ook. SHAME ON YOU!
You can't buy happiness but you can bloody well charge it.

Erwipro

Oh de Alchemist staat ook op mijn lijstje. :/

Mus

Dat is echt een heel inspirerend boekje. Je hebt het zo uitgelezen, vooral de echte boekenwurmen maar het geeft je echt even een 'wauw'-gevoel.
You can't buy happiness but you can bloody well charge it.

Jnusch

Van mij zou je 'm best mogen lenen, alleen heb ik 'm niet :D (ik wilde het al aanbieden tot ik dat bedacht xD) Vanaf boek 4 kan je wel van me lenen :P

En mijn mama leest nu die millennium reeks, zij vindt ze erg leuk (houdt verder ook wel erg van lezen), maar het zijn dus wel aanraders :D

Floris

Citaat van: Mus op 11 januari 2010, 22:54:51
Ik wil zo graag Mannen die vrouwen haten lezen en dan daarna die film zien
Gisteren een voorstukje van gezien maar nu wil ik altijd eerst het boek lezen voordat ik de film zie (volgens mij heb ik zoveel films gezien die oorspronkelijk een boek zijn dus wat een bullshit toch weer xD) alleen is dat zo'n dikke pil!

Mijn mama heeft de hele trilogie gelezen en zegt dat ze heeeeeel goed zijn :D

Floris

Oh haha @ Janusch. Great Mutti's read alike :)

Jnusch