Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Welk boek lees je nu/ heb je gelezen?

Gestart door Mus, 21 juni 2009, 19:39:06

Vorige topic - Volgende topic

Simile

Ik heb net Marie Hermanson - Het Mosselstrand uit. Nu nog ff een nieuw boek vinden (A)

Jnusch

The Riders en Knielen op een bed violen.

En ik dacht er laatst aan dat dit voorjaar EINDELIJK het laatste (/3e) deel van Adje uitkomt :o :D :D :D :D :D :D

Remus457

Citaat van: jnusch op 11 januari 2010, 00:41:25
Knielen op een bed violen.
*kuchschijtboekkuch*
sla 200 bladzijden over en er is nog helemaal niks gebeurd...
(dat soort boeken zijn niet echt mijn ding)

de 15de komt eindelijk dat boek uit in Engeland :P waar ik al een jaar op wacht :D :D :D

Selinde

Ben bezig met Extremely Loud and Incredibly Close van... Jonathan Safran Foer ofzoiets. En ik moest echt veeeet hard huilen op 1 punt XD

Simile

nieuw boek gevonden: Komt een vrouw bij de dokter
heb de film nog niet gezien ::)

Jnusch

Citaat van: Selinde op 11 januari 2010, 10:31:14
Ben bezig met Extremely Loud and Incredibly Close van... Jonathan Safran Foer ofzoiets. En ik moest echt veeeet hard huilen op 1 punt XD
Die wil ik ook nog een keer lezen :o Aanrader wel dus? :P

Selinde

Ja hoor :) heb hem nog niet uit dus kan er nog niet superveel over zeggen ofzo want weet totaalplaatje nog niet. Maar er zitten veel van die visuele dingen-in-anders-dan-gewoon-letters-uit-een-boek en dat maakt het wel koel.
Alleen ik ergerde me in het begin echt zwaar aan de hoofdpersoon ( = zwaar betweterig kindje van 9 dat alles weet wat ooit in the National Geographic heeft gestaan :P )

Danny

Die moesten we voor school lezen, was er toen geloof ik wel in begonnen maar ben toch maar op een samenvatting overgegaan. Had er steeds de tijd niet voor om er voor te gaan zitten enzo en dan is het boek eigenlijk niet meer te snappen, ik vond het wel vaag iig :-X

Erwipro

Ira Levin - Boys from Brazil. Heel sporadisch. :P

Rowena Inara

Award voor schrijver met de grappigste personages (2011)

Jnusch

Citaat van: Rowena Inara op 11 januari 2010, 19:28:53
Rad des Tijds - Boek 6 8)
Reminds me, ik moet eens verdergaan met 7 :P

En The Riders uit :D Kuteinde

Floris

LolaxLita

Een of ander stom zeikerig boek dat we met de hele klas voor Engels moeten lezen  :P

Floris

The Collector? ^-^

Wooooooow mijn cavia wordt gek xD Ze wil eten en wel NU :P

En ik heb als laatste dus ook the Riders gelezen :P

Rowena Inara

Citaat van: jnusch op 11 januari 2010, 19:31:06
Reminds me, ik moet eens verdergaan met 7 :P
Ja doen :D. Ik moet ook doorlezen, mijn moeder leest de serie ook en gaat me anders nog in halen en dat wil ik niet (A).

Award voor schrijver met de grappigste personages (2011)