Overlegtopic: Bordspel dag 7 - Qwixx

Gestart door redeast, 1 september 2026, 21:22:03

Vorige topic - Volgende topic

BloodWolf14

BloodWolf14

Niets doen? Redelijke kans dat die 5 nog wel gaat vallen op geel

Angelique

Thelight288

ja ik twijfelde, risico met 6 gelijk pakken maar kan goed uitpakken als we snel kunnen sluiten, maar denk idd zo laten

BloodWolf14

Gewoon in de gaten houden hoe veel kruisjes slecht pakt en zorgen dat we niet te veel achterlopen.

Ik pak zelf eigenlijk vrijwel alleen wit als het perfect uitkomt of als ik echt achter ga lopen (3 kruisjes of meer)

Thelight288

Ja ik wissel af en toe af soms ga ik gewoon zoveel mogelijk pakken max 1 overslaan en dan sluiten voor ander iets in die rij kan doen xD maar heeft zn voor en nadelen soms naai je je zelf als gewoon niet gegooid wordt wat je nodig hebt

BloodWolf14

Angelique

BloodWolf14

Liever niet. De middelste cijfers hebben meer kans om gegooid te worden dus die skip je liever niet. Slecht heeft niets aan deze 7 dus dit is inlopen soort van. Dan kunnen we prima 1 pakken

BloodWolf14

+ Slecht staat voor in groen, dus daar wil je zsm bijkomen voordat ze die kunnen afsluiten en wij niet

Angelique

Ja oké, ik zat te kijken naar de verkeerde scorecard XD

Nu niks doen?

BloodWolf14

Je moet ook alleen naar goed kijken. Snap dat je die andere misschien ook wel wil doen ::)  :D

BloodWolf14

redeast

Angelique

Citaat van: BloodWolf14 op  2 september 2026, 14:27:41Je moet ook alleen naar goed kijken. Snap dat je die andere misschien ook wel wil doen ::)  :D

Grapjas XD. En nee, liever niet. Van mij mogen de goedjes gewoon winnen