Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Overlegtopic

Gestart door adriaan, 14 augustus 2026, 20:25:18

Vorige topic - Volgende topic

Thelight288

Nu met groen kunnen we nog doorgaan als we niet ontploffen alsnog overwegen te stoppen vanwege het voordeel van een groen fishe

Thelight288

Nu met groen kunnen we nog doorgaan als we niet ontploffen alsnog overwegen te stoppen vanwege het voordeel van een groen fishe.

Lan

Willen we trouwens die dagactie doen met opnieuw starten? We staan er niet fantastisch voor dus poging twee zou statistisch goede kans hebben om beter te zijn.

Wesp in Glas

Ik snap het spel niet. Maar zo te zien jullie wel. Dus dat komt wel goed.

Thelight288

Citaat van: Lan op 15 augustus 2026, 14:16:23Willen we trouwens die dagactie doen met opnieuw starten? We staan er niet fantastisch voor dus poging twee zou statistisch goede kans hebben om beter te zijn.
moeten dan sowieso nu eerst door en dan niet ontploffen om dat te kunnen doen of niet?

123berber

Citaat van: Thelight288 op 15 augustus 2026, 16:23:28
Citaat van: Lan op 15 augustus 2026, 14:16:23Willen we trouwens die dagactie doen met opnieuw starten? We staan er niet fantastisch voor dus poging twee zou statistisch goede kans hebben om beter te zijn.
moeten dan sowieso nu eerst door en dan niet ontploffen om dat te kunnen doen of niet?
Klopt! Dat mag pas als je vijf fiches hebt liggen!

WCeend!! Zomerspelen 2014

CarnageRazor

Ik zou gewoon doorpakken dan voor de ingrediënten?

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Moonzzz

Ik snap er ook geen reet van. Dus ik zal even aanschouwen hoe jullie dit doen. Kijken of het land  XD

Thelight288

Ik mag de volgende zet niet doen dus ik zeg post maar doorpakken nog, mogen nu nog niet resetten en kunnen daarna beslissen (of niet)

Wesp in Glas

Citaat van: Thelight288 op 15 augustus 2026, 18:19:20Ik mag de volgende zet niet doen dus ik zeg post maar doorpakken nog, mogen nu nog niet resetten en kunnen daarna beslissen (of niet)
Ik post wel doorpakken dan. Voelt het tenminste alsof ik heb bijgedragen.

Thelight288

Kijk teamwork. Nu is de vraag wat we willen even kijken waar we nu zitten

Thelight288

We zitten nu op 8 om te kopen

Thelight288

En hebben groen als voorlaatste en zouden dan gratis Oranje krijgen. Maar kunnen ook resetten of gewoon doorpakken. Lastig te zeggen waar we beste aan doen nu.

Wesp in Glas

Ik zie dat we dingetjes moeten pakken. Idk waar we voor gaan?

Lan

Ik zou reset of stoppen doen denk ik maar ik ben ook akkoord met bijpakken.