Overlegtopic

Gestart door adriaan, 14 augustus 2026, 20:22:57

Vorige topic - Volgende topic

Falsifica

Boah wat een pech.  :(

Ik zou ook voor geld gaan ipv punten nu.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

LustigeWolf

Hoe kom je op 10 geld en 4 punten? Sorry ik ken het spel niet zo goed

LustigeWolf

Ik denk zelf ook dat geld beter is, nog een zwarte nemen en een oranje dan? Of een blauwe + gele? Dat komt allebei tot 13

Mexicanobroeder

2 punten (zie post) + 2 voor event als we waren gestopt.

Nu nul en 3 punten voor event. Tenzij we voor punten zouden gaan, maar niet kopen voor 3 puntjes vind ik nu echt niet haalbaar, we moeten nog 2 of 3 ronden verwacht ik.

Doen we weer rood 1 groen 1? Of een andere mix?

Mexicanobroeder

Wat willen we hiermee? Het kan wel gunstig zijn om er eentje te graaien

Mexicanobroeder

Liefst 1 van 4. Maar je neemt wel een risico, want als die in je ronde niet valt dan werk je jezelf tegen.

Falsifica

Meer fiches is altijd top, maar ik ga niet voor de hoogste waarde ermee.

Formuleer het svp als
Doorpakken tot minimaal 4 witte fiches

Niet op een andere manier, we moeten iets meer safe spelen nu  :D
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Falsifica

Dus uh  XD

We kunnen nog wel eentje pakken  O0
- Captain Jack Sparrow

Falsifica

Ik weet dat dit totaal niet safe is, maar zo werkt het spel nou eenmaal. Met safe winnen we niet.  :(
- Captain Jack Sparrow

Mexicanobroeder

Ja we moeten door tot we aan 7 zitten denk ik of in ieder geval met een mooie score? Wat zou een prima score zijn om te stoppen?

Ik zal er in ieder geval nog eentje doen

LustigeWolf

We staan 2 punten achter, ik weet niet hoeveel rondes er komen, maar we moeten wel die 2 punten zien in te halen.

Falsifica

Citaat van: LustigeWolf op 17 augustus 2026, 10:45:28We staan 2 punten achter, ik weet niet hoeveel rondes er komen, maar we moeten wel die 2 punten zien in te halen.

Niet ten koste van de winst, we hebben hopelijk nog een ronde.
Maar het blijft luck based.

Voor nu pakken tot we die punten inhalen, maar hoe kleiner ons pak zakje hoe groter ons risico.
- Captain Jack Sparrow

LustigeWolf

Ja nee natuurlijk. Maar ik denk dat 2 punten op dit moment te mager is toch?

Mexicanobroeder

Ik zou wel voor 3 punten minimaal willen gaan persoonlijk. 2 punten is weinig en we staan al flink achter

Falsifica

(6) oke dan, doe je ding.
- Captain Jack Sparrow