Overlegtopic

Gestart door adriaan, 14 augustus 2026, 20:22:57

Vorige topic - Volgende topic

Falsifica

Haha oh man.

Ik zou nog steeds doorgaan. We staan niet op een robijnveld. Zou geen flesje drinken.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Orange-King

Ik ken het spel verder niet, maar het is dus niet normaal om alleen wit te trekken?

Orange-King

Ik wil voor de vorm ook wel doorgaan zeggen. Wie weet heeft het effect

Falsifica

Naja we willen op robijn veld
Citaat van: Orange-King op 15 augustus 2026, 14:34:51Ik ken het spel verder niet, maar het is dus niet normaal om alleen wit te trekken?
Nu nog wel, we hebben pas 2 andere fiches dan wit.

Maar we krijgen er meer elke ronde!
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Falsifica

Stoppen

Of nog een keer en dan stoppen!

Kiezen jullie maar, beiden zijn prima opties
- Captain Jack Sparrow

Orange-King

Je moet je altijd houden aan je eerste ingeving heb ik geleerd. Dat zou dus stoppen betekenen.

Falsifica

- Captain Jack Sparrow

Falsifica

Druppel vooruit zou ik doen.

Dan rood en blauw als fiches. Even kijken naar de waardes. Maar dat zou ok doen.

Ben benieuwd naar wat Skunki en Mex doen.

Vanaf volgende ronde zou ik ook gaan voor iig 1 zwarte. Maar meer niet persee. Want als we die niet hebben loop je veel bonussen mis. Maar meer als 1 is afhankelijk van de andere teams.

Prio zit straks op geel en rood denk ik.
- Captain Jack Sparrow

Zuna

Gezien dit al relatief vlot gespeeld wordt en ik vrij slecht ben in dit spel laat ik het wel aan de experts over.

Wat ik wel snap is dat wolven gaan proberen om deze te laten falen toch? Want elke wolf speelt dan 2x? Ik ben me nog aan het inlezen, maar volgens mij moeten we dus oppassen met beurten enzo
🦊✨ Fox me once, giggle forever! ✨🦊
🌸 "I'm not sly, I'm adorably strategic." 🌸
🐾 Bringing tiny chaos & big laughs—one bushy tail at a time!

Zuna

Denk dat het overigens wel slim is om rood te kopen of blauw. Niks kopen is nu niet slim
🦊✨ Fox me once, giggle forever! ✨🦊
🌸 "I'm not sly, I'm adorably strategic." 🌸
🐾 Bringing tiny chaos & big laughs—one bushy tail at a time!

123berber

Ik had een fout gemaakt in mijn post! Het is aangepast!

WCeend!! Zomerspelen 2014

Falsifica

In dat geval hebben we dus maar 1 robijn dus we kunnen er nog niks mee.

Wel hebben we een oranje erbij.

Ik zou Blauw waarde 2 ervan kopen.
- Captain Jack Sparrow

Mexicanobroeder

Voor 8 lijkt me blauw 2 meest logisch.

Mexicanobroeder

Al kunnen we ook gaan spelen op rood + oranje. Aangezien we nu al 2 oranje fiches hebben. Dan zou je dus ook blauw 1 + oranje 1 kunnen overwegen.

Falsifica

Citaat van: Mexicanobroeder op 15 augustus 2026, 18:24:55Al kunnen we ook gaan spelen op rood + oranje. Aangezien we nu al 2 oranje fiches hebben. Dan zou je dus ook blauw 1 + oranje 1 kunnen overwegen.

Denk dat dit de betere optie is zelfs!
- Captain Jack Sparrow