Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Discussie - Hij speelt met verzwaarde dobbelstenen!

Gestart door redeast, 14 augustus 2026, 19:51:45

Vorige topic - Volgende topic

Dragonfly

Ok! Ik wou eigenlijk juist gaan slapen...
Ik ben veel te weinig invested in dit spel, maar wel gewoon goed. Ik heb tl ook net uitgelegd waarom dat zo is. Ik gooi nu niet op dtopic waarom gezien die welpactie.

Het is iig zonde als je mij lyncht want dan lynch je geen wolfje. :)

Er zijn dit spel verschillende spelers met meer info doordat ze linksom of rechtsom bewezen zijn bijvoorbeeld. Ik ga t doen met stukjes. En ik geef ridderlijk toe dat ik stukjes mis doordat ik ze niet goed heb gelezen bijvoorbeeld. Wijs me erop, dat is prima.

Ik vermoed dat Skunki gewoon is wat hij zegt te zijn. Hij heeft dit vanaf t begin tegen mij gezegd. Dat kon waar zijn, kon niet waar zijn, maar als wolf zou t gedrag dat hij nu laat zien niets opleveren.

Van wat ik begrijp zijn agr en Elias hulpjes. Mogelijk gepromoveerd.

Bw, tl, Falsi iig goed. Ja er is mogelijkheid dat er ergens een geconverteerde zit maar eerst maar de begin wolven, dan verder kijken.

Ik geloof wel dat Beertje goed zal zijn maar vind dit laatste stukje wel vaag, kan daar niet helemaal wijs uit worden.

Himan, Loetjef, Lan, Chaos... Spelers waarvan ik hoor dat ze goed zouden zijn.
Waterwork, schijnt de waarheid te spreken probably.

Grootste vraagtekens:

Lustige: maar stemde wel op mexi..
Kaasje: maar werd op gestemd door Mexi en lijkt me zo onwaarschijnlijk 3 wolven die Lynch..
William: ... Kan wmb prima wolf zijn
Angelique: open over haar claim, kan waar zijn, kan ook wolf zijn.

Deze spelers heb ik verder ook niet echt spelers over gehoord 'nee die is goed want...' maar dat kan ik gemist hebben.

Thelight288

Citaat van: Dragonfly op Gisteren om 23:19:32Ok! Ik wou eigenlijk juist gaan slapen...
Ik ben veel te weinig invested in dit spel, maar wel gewoon goed. Ik heb tl ook net uitgelegd waarom dat zo is. Ik gooi nu niet op dtopic waarom gezien die welpactie.

Het is iig zonde als je mij lyncht want dan lynch je geen wolfje. :)

Er zijn dit spel verschillende spelers met meer info doordat ze linksom of rechtsom bewezen zijn bijvoorbeeld. Ik ga t doen met stukjes. En ik geef ridderlijk toe dat ik stukjes mis doordat ik ze niet goed heb gelezen bijvoorbeeld. Wijs me erop, dat is prima.

Ik vermoed dat Skunki gewoon is wat hij zegt te zijn. Hij heeft dit vanaf t begin tegen mij gezegd. Dat kon waar zijn, kon niet waar zijn, maar als wolf zou t gedrag dat hij nu laat zien niets opleveren.

Van wat ik begrijp zijn agr en Elias hulpjes. Mogelijk gepromoveerd.

Bw, tl, Falsi iig goed. Ja er is mogelijkheid dat er ergens een geconverteerde zit maar eerst maar de begin wolven, dan verder kijken.

Ik geloof wel dat Beertje goed zal zijn maar vind dit laatste stukje wel vaag, kan daar niet helemaal wijs uit worden.

Himan, Loetjef, Lan, Chaos... Spelers waarvan ik hoor dat ze goed zouden zijn.
Waterwork, schijnt de waarheid te spreken probably.

Grootste vraagtekens:

Lustige: maar stemde wel op mexi..
Kaasje: maar werd op gestemd door Mexi en lijkt me zo onwaarschijnlijk 3 wolven die Lynch..
William: ... Kan wmb prima wolf zijn
Angelique: open over haar claim, kan waar zijn, kan ook wolf zijn.

Deze spelers heb ik verder ook niet echt spelers over gehoord 'nee die is goed want...' maar dat kan ik gemist hebben.

Mex stemde hier van beertje naar kaasje

en Kaasje van Bloodwolf naar Mex

Dat blijft mij dwars zitten ze gingen pas op elkaar toen het toch wel duidelijk was dat het waarschijnlijk een van hun ging worden. hun stem stonden eerst op 2 wat voor mij betreft goede spelers zijn Beertje en Bloodwolf.

Het voelt heel erg als 2 slechtjes die maar zeggen we stemmen wel op elkaar komt de ander er misschien beter uit. Ook als Kaasje goed was, waarom stemde moonzz bv niet op kaasje dan. De kans is niet onmogelijk. lijkt dat wolven dan ipv carnage stemmen mex hadden proberen te redden door kaasje te stemmen niet?

BloodWolf14

@Kaasje wat denk jij bij die lynch? Ben benieuwd naar een analyse van jou daarvan

Kaasje

Citaat van: Kaasje op  1 september 2026, 20:17:15Dan houd je er nog twee over. Ik grijp toch nog een keer terug naar de dag waarop CarnageRazor gelyncht is. De mensen die daar niet op een (inmiddels bekende of vermoedelijke) wolf stemden, zijn: Skunki (BloodWolf), Orange-King (Kid), Kid (Wurn), Himan (Kaasje), Lan (Castiel), Loetjef (LustigeWolf).
Van deze stemmen vind ik er voor nu twee opvallend: Himan omdat hij stemde op iemand die al op scherp stond, en Loetjef omdat ze last minute wisselde om een stem weg te halen van een inmiddels bewezen slechtje.
Skunki valt op vanwege zijn stem op een inmiddels bewezen priester.

Himan vertoont verder geen al te vreemd gedrag ondanks de galstenen. Loetjef heb ik wat minder goede vibes bij (niet persoonlijk). Skunki wordt al flink verdacht.
Dus als ik nu mag kiezen, zeg ik Beertje, Loetjef en Skunki. Maar zoals je leest op onderbuikgevoel.
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE