Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Dag 7] [Oneven] Discussie

Gestart door Thelight288, Vandaag om 21:18:16

Vorige topic - Volgende topic

Thelight288

Mexicanobroeder

Kan ik verzoeken om gelyncht te worden? Ik heb er echt geen zin meer in

fannieklm

Aan de raddraaier die hoopte slecht te worden en oa met mex gedraaid heeft komt van een koude kermis thuis.
Mex zat niet in je draai...

Zuna

Citaat van: Mexicanobroeder op Vandaag om 21:23:57Kan ik verzoeken om gelyncht te worden? Ik heb er echt geen zin meer in

Ik heb eigenlijk hetzelfde verzoek.

Er zijn hier gewoon mensen die niks van het spel en wat daar leuk aan zou moeten zijn snappen.

stem Zuna
🦊✨ Fox me once, giggle forever! ✨🦊
🌸 "I'm not sly, I'm adorably strategic." 🌸
🐾 Bringing tiny chaos & big laughs—one bushy tail at a time!

RoodHapje

Citaat van: fannieklm op Vandaag om 21:27:24Aan de raddraaier die hoopte slecht te worden en oa met mex gedraaid heeft komt van een koude kermis thuis.
Mex zat niet in je draai...

Je weet dat het niet eens kan wat je zegt toch? Je behoud je alliantie en kan niet op een board terecht komen. Maar even hypothetisch voor de discussie: waarom zou iemand nog slecht willen worden dit spel?

Lang verhaal kort, ik heb je geraddraait en mex inderdaad ook, want mex is mijn zvw in oneven. We hebben beide goed geclaimd bij elkaar voor even en Castiel bemaderde me om samen te spelen dus ik had goed ingezonden. Ik heb mex gedraaid omdat ik hem zo probeerde te checken. Ik heb nu een slechte rol. Dus als die niet van Mex is, van wie is die dan?

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

Mexicanobroeder

Is er een beul? Dat werkt ook prima.

RoodHapje

Ee is wel een bijl, maar ik word niet zo graag gebruikt.

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

himan

Lustige Wolf is denk ik de enige oneven wolf over, dus ik stem op hem.

Zuna

Citaat van: himan op Vandaag om 22:09:14Lustige Wolf is denk ik de enige oneven wolf over, dus ik stem op hem.

Als iedereen toch alles van elk vogeltje op tafel kijlt dan lijkt het mij slim om idd ook op tafel te kijlen wie oneven zijn voordat je daarop verliest omdat je blind kijkt op wie je denkt dat even wolven zijn.

LustigeWolf

Sunny het lijk op oneven, werkt op even de goedjes ook tegen, dus die lijkt dubbel slecht te zijn. Lijkt me een prima lynch voor nu. Stel dat ik in het hypothetische geval inderdaad de laatste wolf zou zijn, dan maakt het voor het aantal moorden niet uit. In het hoogstwaarschijnlijke geval dat ik niet (de laatste) wolf ben, heb je 2 moorden.

Mexicanobroeder

Het spel wordt al een aantal dagen niet meer gespeeld. Nouja, door 90% van de spelers al sinds dag 3 niet meer. En dit nodigt ook voor niemand uit natuurlijk.

Zuna

Citaat van: Mexicanobroeder op Vandaag om 22:16:02Het spel wordt al een aantal dagen niet meer gespeeld. Nouja, door 90% van de spelers al sinds dag 3 niet meer. En dit nodigt ook voor niemand uit natuurlijk.

Ik wil ook best wel op degene stemmen die in dit geval de pret verpest en lullige dreigPBs gaat sturen enzo? Simpelweg omdat ik het gewoon niet gun aan diegene(n)

Merk dat ik gewoon niet zo gediend ben van hoe het gaat zo. En eigenlijk wil ik ook gewoon verzoeken of we dit spel gewoon met zijn allen kunnen stoppen nu, ook omdat een deel vet inactief is en toch ook praktisch niet meer mee doet.

Want ik heb het niet meer naar mijn zin en heb eigenlijk niet zo'n zin om dit verder te spelen. Ben wel van het gezegde 'an eye for an eye' ofzo.

Dus ipv niks zeggen, niks doen en een of ander lijstje aflopen. Laten we gewoon stoppen? Want niemand wordt meer vrolijk hiervan...

Mexicanobroeder

Wat mij betreft mag het spel prima beëindigd worden. Is niks meer en wordt niks meer. Maar daar zullen vast 3 mensen anders over denken.

Mexicanobroeder

Sterf ik als ik op de spelleider stem voor zwarte dood? Dat vind ik nog wel een idee!

Sunny

Citaat van: LustigeWolf op Vandaag om 22:15:52Sunny het lijk op oneven, werkt op even de goedjes ook tegen, dus die lijkt dubbel slecht te zijn. Lijkt me een prima lynch voor nu. Stel dat ik in het hypothetische geval inderdaad de laatste wolf zou zijn, dan maakt het voor het aantal moorden niet uit. In het hoogstwaarschijnlijke geval dat ik niet (de laatste) wolf ben, heb je 2 moorden.
Ik heb er geen problemen mee gelyncht te worden, want dit spel is blijkbaar alleen leuk voor bepaalde mensen.
Als je op deze wijze wilt winnen dan veel plezier ermee.