[Dag 7] [Oneven] Discussie

Gestart door Thelight288, Vandaag om 21:18:16

Vorige topic - Volgende topic

Zuna

Ter informatie voor iedereen, het laatste lijstje heeft gewoon een PB gekregen met in het kort deze boodschap. Vrij vertaald PBde Beertje dit:

"Ik heb nu dit hele lijstje. En nu moeten jullie als je wolf bent lekker Sunny opeten en anders ken ik een oneven wolf en die gaat dan helpen met het lijstje uitdunnen. Dus ik heb een backup policy. Dus doe wat ik zeg".

Wat dus eigenlijk betekent: Als Beertje niet slecht is op oneven. Dat hij besloten heeft met een oneven wolf samen te werken. En iedereen moet doen wat hij zegt en naar zijn pijpen dansen.

Ja sorry. Stem me er aub uit want ik vind het gewoon walgelijk en heb er geen zin in om andermans sprookje uit te spelen als een soort NPC
🦊✨ Fox me once, giggle forever! ✨🦊
🌸 "I'm not sly, I'm adorably strategic." 🌸
🐾 Bringing tiny chaos & big laughs—one bushy tail at a time!

Zuna

Citaat van: Mexicanobroeder op Vandaag om 22:23:20Sterf ik als ik op de spelleider stem voor zwarte dood? Dat vind ik nog wel een idee!

Nee alleen als de meerderheid op de spelleider stemt en je het fout hebt
🦊✨ Fox me once, giggle forever! ✨🦊
🌸 "I'm not sly, I'm adorably strategic." 🌸
🐾 Bringing tiny chaos & big laughs—one bushy tail at a time!

Mexicanobroeder

Citaat van: Zuna op Vandaag om 22:27:41
Citaat van: Mexicanobroeder op Vandaag om 22:23:20Sterf ik als ik op de spelleider stem voor zwarte dood? Dat vind ik nog wel een idee!

Mensen stem aub even mee, dit is doodsaai.

Ik kan ook nog doen alsof ik adel ben. Ben ik niet, maar als ik het wel zou zijn sterf ik dan ook. Je moet wat hè?

himan

Citaat van: LustigeWolf op Vandaag om 22:15:52Sunny het lijk op oneven, werkt op even de goedjes ook tegen, dus die lijkt dubbel slecht te zijn. Lijkt me een prima lynch voor nu. Stel dat ik in het hypothetische geval inderdaad de laatste wolf zou zijn, dan maakt het voor het aantal moorden niet uit. In het hoogstwaarschijnlijke geval dat ik niet (de laatste) wolf ben, heb je 2 moorden.

Huh? Waar heb je het over? Gewoon eerst Lustige Wolf en dan Sunny, als het nog niet duidelijk was.

EliasTheBest

Citaat van: himan op Vandaag om 22:31:55
Citaat van: LustigeWolf op Vandaag om 22:15:52Sunny het lijk op oneven, werkt op even de goedjes ook tegen, dus die lijkt dubbel slecht te zijn. Lijkt me een prima lynch voor nu. Stel dat ik in het hypothetische geval inderdaad de laatste wolf zou zijn, dan maakt het voor het aantal moorden niet uit. In het hoogstwaarschijnlijke geval dat ik niet (de laatste) wolf ben, heb je 2 moorden.

Huh? Waar heb je het over? Gewoon eerst Lustige Wolf en dan Sunny, als het nog niet duidelijk was.

Grappenmaker

Citaat van: Mexicanobroeder op Vandaag om 22:29:41
Citaat van: Zuna op Vandaag om 22:27:41

Mensen stem aub even mee, dit is doodsaai.

Ik kan ook nog doen alsof ik adel ben. Ben ik niet, maar als ik het wel zou zijn sterf ik dan ook. Je moet wat hè?

Raar he als je iemand dubbel wolf maakt die vervolgens een lijst doorgeeft.
Citaat van: Zuna op Vandaag om 22:26:54Ter informatie voor iedereen, het laatste lijstje heeft gewoon een PB gekregen met in het kort deze boodschap. Vrij vertaald PBde Beertje dit:

"Ik heb nu dit hele lijstje. En nu moeten jullie als je wolf bent lekker Sunny opeten en anders ken ik een oneven wolf en die gaat dan helpen met het lijstje uitdunnen. Dus ik heb een backup policy. Dus doe wat ik zeg".

Wat dus eigenlijk betekent: Als Beertje niet slecht is op oneven. Dat hij besloten heeft met een oneven wolf samen te werken. En iedereen moet doen wat hij zegt en naar zijn pijpen dansen.

Ja sorry. Stem me er aub uit want ik vind het gewoon walgelijk en heb er geen zin in om andermans sprookje uit te spelen als een soort NPC

Ik mis het punt waar dit vreemd is? Wolven zijn bekend en beertje kan op beide dagen als goed winnen.

Mexicanobroeder

Citaat van: EliasTheBest op Vandaag om 22:59:42Raar he als je iemand dubbel wolf maakt die vervolgens een lijst doorgeeft.

Als je daardoor zelf verliest is het inderdaad nogal raar.

RoodHapje

Wel fijn dat de sfeer er nog goed in zit het één na laatste spel in ieder geval :D

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]