[Dag 1] Oneven Discussie

Gestart door Falsifica, Gisteren om 11:47:09

Vorige topic - Volgende topic

EliasTheBest

Eigenlijk kan er maar één burgemeester worden.

Beulgemeester

Citaat van: EliasTheBest op Vandaag om 13:27:27Eigenlijk kan er maar één burgemeester worden.

We laten ons niet kennen.

5guys

Citaat van: EliasTheBest op Vandaag om 13:27:27Eigenlijk kan er maar één burgemeester worden.

Mijn stem vóór burgemeester gaat naar Elias.
Altijd leuk de parties bij hem, hij verliest altijd met het rozekoeken spel. Dus hoop wel dat hij kan winnen als burgemeester.

Chaosimsystem_

Dankje Jarjar voor me kandidaat te zetten. Had me gisteren ook over gestuurd, al dacht ik dat het een campagne was voor zichzelf, zoals de keer ervoor.

Zelf zie ik dat er al genoeg kandidaten zijn en stem ik mee op lustigewolf. Kaasje ken ik niet zo goed, dus kan ik zijn speelwijze niet zo goed inschatten.

Waterwork

Hallo allemaal mijn stem gaat naar Chaos omdat ik denk dat zij dat wel kan

LustigeWolf

Ik zit hier duidelijk aan de kant van Himan en Beertje. Vragen waarom Aappen "100% goed" zou zijn, is geen bizarre wolfse opmerking maar gewoon de meest logische vraag die je kunt stellen. Dat Kaasje daar meteen zo fel op reageert en iedereen die niet blind volgt verdacht noemt, maakt het verhaal bepaald niet geloofwaardiger.

Er moet hier vrijwel zeker inside-informatie achter zitten. Alleen is "meerdere bronnen zeggen het" zonder verdere uitleg natuurlijk waardeloos. De meest voor de hand liggende verklaring is voorlopig dat Kaasje en Aappen elkaar kennen van het weerwolvenkanaal. Ik ga in ieder geval niet braaf achter Kaasje aanlopen omdat hij zichzelf tot officiële waarheidsmachine heeft uitgeroepen.

Verder dank aan William en AGR voor de stemmen. Blijkbaar zijn er gelukkig nog mensen met enig beoordelingsvermogen.

En Adriaan: je mag mij gerust aanspreken om te sparren. Een goede strategie hebben we waarschijnlijk nog niet direct, maar samen nadenken lijkt me nuttiger dan kritiekloos stemmen op degene die Kaasje aanwijst.

LustigeWolf

En ook Chaos natuurlijk bedankt voor de stem! Die had ik even gemist

EliasTheBest

Ik moet zeggen dat ik je post eigenlijk wel kan waarderen. Dat hele Aappen-verhaal voelt voor mij ook als complete onzin. Als iemand écht 100% goed is, dan is dit juist de snelste manier om hem naar de lunch te sturen. Dat lijkt me eerder een naaistreek dan een hulp.

Of jij daarom automatisch gelijk hebt weet ik nog niet, maar je bent wel iemand die daar kritisch naar kijkt. Voorlopig neig ik er daarom naar om mijn burgemeestersstem aan jou te geven.

Zuna

Citaat van: 5guys op Vandaag om 13:39:53

Mijn stem vóór burgemeester gaat naar Elias.
Altijd leuk de parties bij hem, hij verliest altijd met het rozekoeken spel. Dus hoop wel dat hij kan winnen als burgemeester.

Roze koekenspel?

Ik stem wel mee voor Elias, want na een tijdje weg net voor het einde eindelijk weer terug. Maar ben wel benieuwd naar dat spel. Tell me more!
🦊✨ Fox me once, giggle forever! ✨🦊
🌸 "I'm not sly, I'm adorably strategic." 🌸
🐾 Bringing tiny chaos & big laughs—one bushy tail at a time!

Falsifica

Gooi dat eens in het spam topic. Ik snap dat je reageert op een vraag. Maar dit sub spel mag in spam.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

5guys

Citaat van: Falsifica op Vandaag om 18:53:33Gooi dat eens in het spam topic. Ik snap dat je reageert op een vraag. Maar dit sub spel mag in spam.

@Zuna zoals hierboven staat regels vind je daarzo

Angelique

Zooo dat is eventjes geleden... ik moet er weer even inkomen merk ik XD.

Zo maar eens kijken wie mijn BM stem verdient, zelf hoef ik hem niet want ik vind de variant al intens genoeg zonder de BM rol