Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Dag 1] Oneven Discussie

Gestart door Falsifica, 24 juli 2026, 11:47:09

Vorige topic - Volgende topic

Beertje

Ik kijk zondag 5 minuten voor de deadline wel
I love Elias

Aintgotrhythm

Citaat van: Zuna op 24 juli 2026, 19:33:50Ik snap er nog geen kluts van.  :o
Maar ik ga me even inlezen!
Wolfse post dit, Zuna speelt weer de vermoorde onschuld!  ;D <3

Kaasje

Ik raad iedereen aan om niet te stemmen op iemand die zich hier aanbiedt als BM. Het is beter om op Aappen te stemmen. Ik heb inmiddels de informatie ontvangen dat hij sowieso goed is.
Iedereen die niet op Aappen stemt is wat mij betreft verdacht.
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

Shaddow

Kijk - een duidelijke call to action, dat is wat ik in een BM wil zien! Ik stem op Kaasje.

Ik heb niet genoeg energie om burgemeester te zijn. :)

Beulgemeester

Citaat van: Kaasje op 24 juli 2026, 22:33:38Ik raad iedereen aan om niet te stemmen op iemand die zich hier aanbiedt als BM. Het is beter om op Aappen te stemmen. Ik heb inmiddels de informatie ontvangen dat hij sowieso goed is.

Ik kan dit beamen.

himan

Ik ben de even dorpsgek. Wat een rol ook, geniaal. ;D

Ingrid1234

Even wennen aan alle "nieuwe" oude mensen wiens speelstijl ik nog niet ken. We gaan het zien! Een spel met 32 mensen (want 2x nummer 7) is wel echt intens... zo'n groot spel heb ik nog nooit mee gedaan.

Ik sta open voor whatsapp of pm contact, voor bm heb ik voorlopig nog geen keuze gemaakt.

Ik wens iedereen alvast een fijn spel!

himan

Citaat van: Kaasje op 24 juli 2026, 22:33:38Ik raad iedereen aan om niet te stemmen op iemand die zich hier aanbiedt als BM. Het is beter om op Aappen te stemmen. Ik heb inmiddels de informatie ontvangen dat hij sowieso goed is.
Geldt dit ook voor even dagen? Of is Aappen dan Omega Superwolf? Even voor de duidelijkheid.

En waarom ben jij iemand die ik kan vertrouwen dat Aappen te vertrouwen is?

Kaasje

Citaat van: himan op 25 juli 2026, 10:43:13
Geldt dit ook voor even dagen? Of is Aappen dan Omega Superwolf? Even voor de duidelijkheid.

Bizarre wolfse opmerking. Ik sta 100% garant voor de goedheid van Aappen op beide dagen (en zelfs op dag 0 - is dat even of oneven of allebei?).
Waarom stem je liever op iemand van wie je helemaal niet weet, vs. iemand waarvan meerdere bronnen zeggen dat hij goed is?
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

Beertje

Citaat van: Kaasje op 25 juli 2026, 11:14:55

Bizarre wolfse opmerking. Ik sta 100% garant voor de goedheid van Aappen op beide dagen (en zelfs op dag 0 - is dat even of oneven of allebei?).
Waarom stem je liever op iemand van wie je helemaal niet weet, vs. iemand waarvan meerdere bronnen zeggen dat hij goed is?

Waarom is dit een wolfse opmerking als hij alleen vraagt waarom?

Ik vraag hetzelfde. Waarom is hij 100% goed? Ben ik nu ook wolf?
I love Elias

BloodWolf14

Wel bijzonder dat er nu al 100% over Aappen is :o

Ik zie een aantal opties waarin dat moet kunnen. Ik ga maar mee in de gedachtegang dat hier niet gelogen wordt :)

fannieklm

Hoihoi ik ben ook boven water.
Castiel was de eerste met uitgesproken bm ambities dus hij krijgt mijn stem

Aintgotrhythm

Ik stem op Lustigewolf, wie kan er nou beter wolven vinden dan hij die zich onder hen bevind. En boven hen, en naast hen... Aan zijn naam te zien ieder standje dat ie kan bedenken.

himan

Citaat van: Kaasje op 25 juli 2026, 11:14:55

Hmm en ben ik dan even wolfs, oneven wolfs of 0-wolfs? Hoewel 0 voor mij even is of onzin. Ligt eraan in welke verzameling je zit.

adriaan

Citaat van: Shaddow op 24 juli 2026, 22:38:30Kijk - een duidelijke call to action, dat is wat ik in een BM wil zien! Ik stem op Kaasje.

Ik heb niet genoeg energie om burgemeester te zijn. :)
Dat jij op Kaasje zou stemmen als burgemeester had ik van tevoren ook al wel kunnen verzinnen. XD

Ik moet zeggen dat ik nog geen flauw idee heb wat een goede strategie moet zijn voor dit spel. Ik heb nog niemand gesproken dus als iemand daar met mij over wil sparren, spreek me vooral aan.