het einde van 20 jaar weerwolven

Gestart door yasu, 3 juli 2026, 21:20:46

Vorige topic - Volgende topic

Stefano

Damn, 20 jaar alweer. Ook een groot deel van die tijd online geweest, vrienden leren kennen, veel spellen gespeeld en ook veel ervaring hieruit gehaald. Het was een mooie tijd en zeker een om goed aan terug te denken. Af en toe ook nog wel eens online geweest om beetje rond te neuzen en ook oude herinneringen op te halen.

Forumteam, thanks voor alles ook en het was zeker geen makkelijke beslissing!

himan

Oh hoi, uuhm nou dat was het dan. Ik moet zeggen dat ook ik het wel aan zag komen. Ik zie dat er toch nog veel oude bekenden hebben gereageerd, dus ik wil in ieder geval zeggen dat het een mooie tijd was, met vroeger ook veel toffe uitjes en zelfs weekenden/weken weg. Die zal ik zeker nooit vergeten. Ik snap Golo's opmerking over backstabben wel, hoewel ik vroeger ook wel gemeen kon zijn, was ik toch net iets te lief en werd ik er ook soms veel te veel ingetrokken, zeker toen ik nog wat jonger was. 

Vandaar dat ik deels nu ook een stuk minder speelde, maar ook gewoon, omdat zelfs deze jonge god van vroeger, oude meuk is geworden en de rest ook verder is gegaan met hun leven. Dat is het leven en er gebeuren dingen. Ik heb nog heel even een revival gehad een paar jaar geleden, denk tijdens coronatijd, maar zelfs toen had ik niet echt zin om te spelen, meer de gezelligheid. Dus dat is denk ik het meest belangrijke voor me. Dat het vooral veel heel leuk en gezellig was.
Ik begin nu een beetje te begrijpen waarom sommige dingen om me heen gebeuren en waarom ik op een bepaalde manier kan reageren, en hoewel ik dat zelden op spellen of deze tijd plak, omdat dit eigenlijk vaak goede momenten waren, heb ik dat nu toch gedaan.

Nou goed, lang verhaal, dan is er nog een ding:
Ik wens iedereen het beste en tot ziens.

:D  ;D  ^-^  XD  (6)  :P  (A)

P.S. oh ja ik moet ook alle forumteams bedanken. Zeer belangrijk!