Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Discussietopic - Wel even overleggen hoor

Gestart door Thelight288, 24 mei 2026, 09:33:06

Vorige topic - Volgende topic

Falsifica

Carnage:

Eerst gooi je mijn rol op dtopic en vervolgens ga je nog op mij stemmen ook.

Je gelooft mijn claim niet maar claimt zelf niet wisselbaar en goed.
Dus je gelooft wel dat er zvw EN wisselaar inzit, maar niet een raddraaier?
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Chaosimsystem_

De argumenten blijven binnen komen en inderdaad dan kunnen we wel blijven hangen bij dat hij neutraal kan zijn maar dan verder in het spel doorgedacht gaat die als neutraaltje sowieso voor slecht kiezen.

Toch ga ik moeten stemmen en om dan liever een potentieel toekomstig slechte eruit te kunnen spellen is dan slimmer gezien dan op niets uitgaande.

Falsifica

Oproep aan iedereen:

Was weer een kort potje dit. Jammer. Had er zin in. Kan die activiteit wat eerder omhoog als ik zo dood ben svp

Zou zonde zijn als het spel straks stilvalt omdat deze schreeuwerd weer eruit ligt
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

CarnageRazor

Citaat van: Falsifica op Vandaag om 20:46:29Carnage:

Eerst gooi je mijn rol op dtopic en vervolgens ga je nog op mij stemmen ook.

Je gelooft mijn claim niet maar claimt zelf niet wisselbaar en goed.
Dus je gelooft wel dat er zvw EN wisselaar inzit, maar niet een raddraaier?

Op 9 lijkt me dat nog steeds veel.

Not sure over een Wisselaar, ik denk het niet. Ik kreeg de vraag of ik wisselbaar ben. Dat is niet het geval, Ik kan er zoals jij zei wel over liegen, maar daar schieten we ook niks mee op? Nogmaals in een klein spel is het volgens mij cruciaal dat je doelgericht speelt aangezien je niet veel ruimte hebt voor fouten, daarom was er voor uitkomen de meeste logische optie, ook al is het niet de meest conventionele.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Aintgotrhythm

Ik twijfel, maar Fals is idd neutraaltje die niet voor goed zal kiezen. Dat weet Carnage ook. Dus om hem dan zo verdacht te maken zou alleen maar tegen Carnage werken als hij wel slecht zou zijn.

Ik volg de vibes die ik in het begin had en stem op Fals.

De mensen die op mij stemmen, ik houd jullie in de gaten. Ik voel me nu een beetje een gemakkelijke bliksemafleider eigenlijk.

Zuna

Citaat van: Aintgotrhythm op Vandaag om 20:53:45Ik twijfel, maar Fals is idd neutraaltje die niet voor goed zal kiezen. Dat weet Carnage ook. Dus om hem dan zo verdacht te maken zou alleen maar tegen Carnage werken als hij wel slecht zou zijn.

Ik volg de vibes die ik in het begin had en stem op Fals.

De mensen die op mij stemmen, ik houd jullie in de gaten. Ik voel me nu een beetje een gemakkelijke bliksemafleider eigenlijk.

Gemakkelijk? Nee. Want er wordt faliekant door iedereen overheen geluld.

Maar ik denk dat Fals of CNR minder kans op wolf heeft dan jij, die nog steeds weinig anders toevoegt dan meeschapen.
🦊✨ Fox me once, giggle forever! ✨🦊
🌸 "I'm not sly, I'm adorably strategic." 🌸
🐾 Bringing tiny chaos & big laughs—one bushy tail at a time!

Falsifica

tot na de nacht liefjes

Ik ben jullie prins op het witte paard
- Captain Jack Sparrow

CarnageRazor

Iemand een idee met wie Mandy gewisseld stond ?

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

CarnageRazor

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.