Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Discussietopic - Wel even overleggen hoor

Gestart door Thelight288, 24 mei 2026, 09:33:06

Vorige topic - Volgende topic

Falsifica

Carnage is dus Lycantroop, Zvw of Weerwolf.

Apart inderdaad. Waarom dit risico nemen als de kans op wisselaar met 9 spelers zo klein is..
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Falsifica

Dus Carnage, wil je je claim veranderen?

Of ga je zvw claimen op 9 spelers..  :D  Dat zou kunnen hoor, maar dan heb je iemand die voor je kan instaan dus?
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Waterwork

Ik heb gestemd op Falsifica. Er zijn een aantal dingen wat mijn onderbuikgevoel doen borrelen en het zijn niet de bruine bonen van gisteren.
Vanochtend en gisteren hadden we gesprek over het spel. Ik heb mijn verdachten verteld en hij zei op 1 van die verdachten gelijk te stemmen. Dit heeft hij uiteindelijk niet gedaan en is op William gegaan. Dus denk ik dat die persoon die ik noemde ook slecht is maar die wil ik zelf nog even uithoren dus wacht nog even met deze naam te delen. Ook heeft hij bij Carnage zich gemeld als neutraaltje en probeerde zich te overtuigen om naar slecht te gaan. Hierop is Carnage niet ingegaan. Hij heeft dit daarna ook bij mij geprobeerd en ook ik ben niet erop ingegaan. Ook herhaalt hij ik ben geen wolf en toen ik zei op hem gestemd te hebben zegt hij ik dacht dat je opzoek was naar wolven. Ik denk dat hij inderdaad geen wolf is maar een hulpje. Dus bij gebrek aan beter stem ik voor nu op Fals

Falsifica

Dus omdat ik eerst verhaal wil halen bij jouw verdachte ipv gelijk met je mee te gaan, moet ik hulpje zijn.

Met de info die ik jou al heb gegeven, weet je iig dat je geen stem zet op een welp of wolf. Maar toch heb je liever mij eruit. Echt zonde dit.

En noem gewoon die speler dan, ipv die zo achterwege te houden.
Robin bedoel je
- Captain Jack Sparrow

Waterwork

Citaat van: Falsifica op Vandaag om 12:30:41Dus omdat ik eerst verhaal wil halen bij jouw verdachte ipv gelijk met je mee te gaan, moet ik hulpje zijn.

Met de info die ik jou al heb gegeven, weet je iig dat je geen stem zet op een welp of wolf. Maar toch heb je liever mij eruit. Echt zonde dit.

En noem gewoon die speler dan, ipv die zo achterwege te houden.
Robin bedoel je

Ja maar het verschil is dat je Robin eerst bericht stuurt en wel gelijk op William stemt terwijl je hem ook eerst bericht had kunnen sturen

Falsifica

Het verschil is, dat 'ik' deze stem beslis, en ik niet jou 'volg' in een verdenking.

Dus je zou het minder verdacht vinden als ik gewoon jou volg zonder verhaal te halen?
- Captain Jack Sparrow

Falsifica

Vind het interessant dat je blijkbaar 'weet' dat ik geen contact had met William? Oei. Heb jij contact met William dan?
- Captain Jack Sparrow

Waterwork

Citaat van: Falsifica op Vandaag om 12:34:56Vind het interessant dat je blijkbaar 'weet' dat ik geen contact had met William? Oei. Heb jij contact met William dan?

Je hebt letterlijk gezegd dat je nog niks van William gehoord hebt..

Citaat van: Falsifica op Vandaag om 12:33:27Het verschil is, dat 'ik' deze stem beslis, en ik niet jou 'volg' in een verdenking.

Dus je zou het minder verdacht vinden als ik gewoon jou volg zonder verhaal te halen?

En eerst zei je ik ga op Robin stemmen dat zei je om 10:13 en een halfuur later heb je op William gestemd. Is dat omdat je niet op een mede slechtje wilt stemmen?

Falsifica

Als je echt denkt dat ik wolf ben, priester me maar. Ik heb niks te vrezen.
Maar beul of lynch zou ik jammer vinden.
- Captain Jack Sparrow

Waterwork

Citaat van: Falsifica op Vandaag om 12:50:34Als je echt denkt dat ik wolf ben, priester me maar. Ik heb niks te vrezen.
Maar beul of lynch zou ik jammer vinden.

En precies door deze woorden denk ik gewoon dat je hulpje ben. Inderdaad voor priesterwater hoef je niet bang te zijn. Je kan natuurlijk nog ketter zijn. Maar mijn gevoelens voor jou worden alsmaar sterker

Robin89

Citaat van: CarnageRazor op Gisteren om 19:47:08Ik ga gelijk open spelen: ik ben niet wisselbaar. Wel goed!

Dit is inderdaad wel interessant.
Carnage, waarom voelde je de behoefte om dit meteen met ons te delen?

Verder lees ik een hele discussie tussen Waterwork en Falsifica die ik maar moeilijk kan volgen, maar dat kan ook aan de hitte liggen... het komt er denk ik op neer dat Fals mensen naar slecht heeft willen trekken en dat hij daarom verdacht is in de ogen van WW?

Falsifica

Ik trek niemand naar slecht. Kom verhaal maar bij mij halen.
- Captain Jack Sparrow

Waterwork

Citaat van: Robin89 op Vandaag om 15:31:18
Citaat van: CarnageRazor op Gisteren om 19:47:08Ik ga gelijk open spelen: ik ben niet wisselbaar. Wel goed!

Verder lees ik een hele discussie tussen Waterwork en Falsifica die ik maar moeilijk kan volgen, maar dat kan ook aan de hitte liggen... het komt er denk ik op neer dat Fals mensen naar slecht heeft willen trekken en dat hij daarom verdacht is in de ogen van WW?

Nee dat is niet zo. Fals heeft als neutraaltje gemeld bij Carnage en mij en gezegd dat hij graag voor slecht zou willen spelen

Robin89

Citaat van: Waterwork op Vandaag om 16:32:28

Nee dat is niet zo. Fals heeft als neutraaltje gemeld bij Carnage en mij en gezegd dat hij graag voor slecht zou willen spelen

Aah zo! Maar is dat een reden om op Fals te stemmen al?

Ik heb persoonlijk liever een slechtje eruit dan een mogelijk neutraaltje met slechtneigingen.

Waterwork

Citaat van: Robin89 op Vandaag om 18:26:10
Citaat van: Waterwork op Vandaag om 16:32:28

Aah zo! Maar is dat een reden om op Fals te stemmen al?

Ik heb persoonlijk liever een slechtje eruit dan een mogelijk neutraaltje met slechtneigingen.

Nee ik denk dat hij hulpje is die zo op zoek is naar zijn mede slechtjes. Dus stemde ik voor nu op Fals bij gebrek aan beter