Overleg - Near, far wherever you are

Gestart door CarnageRazor, 16 februari 2026, 22:03:18

Vorige topic - Volgende topic

CarnageRazor

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Falsifica

Stel ons gerust vragen en elkaar ook! Jullie kunnen dit board gebruiken om te overleggen!  O0
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Ophelia[815]

Bonnie[815]

Hellow my crazy lady! One beutifull birdy to an other ;p

Falsifica

Jullie houden beiden van italics. Dat maakt jullie zo'n sterk power koppel. Geniet van jullie blind date voor de rest van het spel! Werk samen! Want als de ene sterft, gaat de ander ook!
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Ophelia[815]

@Bonnie hoe staat het ervoor met jouw contacten? Nog wat geks geleerd?

Ik heb een beetje contact met Clyde en daar houdt het eigenlijk ook wel op

Ophelia[815]

Ik weet ook niet zo goed of mijn actie wel nut gaat hebben. Als we een hulpjesspel spelen zijn er vrijwel geen nachtdoden. Misschien helemaal geen moordende rollen uberhaupt.

Toch nog een voorstel voor wiens rol ik evt moet proberen?

Bonnie[815]

heey,

ik ben deze speeldag zeer druk geweest dus niet echt verder kunnen netwerken op verhaal.

ik vertrouw percies niet het duo Anakin en theonering. Het kwam ineens naar boven dat hulk gezien werd als slecht als ik annakin aansprak.

Ik heb geen goed gevoel bij hulk eliminatie (denk dat die dus niet slecht gaat zijn.)
Maar we gaan er niets veel aan kunnen doen vrees ik.

Aan de andere kant het lijkt me erg sluw om je een rol te geven waar geen nut voor heeft.
Maar je kunt wel gaan voor een speler die volgende dag gelynched word niet? bv Clyde als ze op clyde gaan willen gaan als hulk goed is?

Ik denk dat we mijn rol gaan moeten testen met door de rollen te kunnen chekken wie we door spelen. met het rad draaien. en zo dus mensen hun rol gaan kunnen bevestigen. ik weet niet of het verstandig is om met ons 2 + 1 iemand anders om zo ie zo hun rol te weten te komen. of ik en 2 andere spelers. en in de hoop dat de 2de ook zegt.

Ophelia[815]

Hmmm weet niet wat daarin handig is.

Als het een hulpjesspel is kunnen we trouwens voor de fun g/s gaan spelen als jij gewoon slecht kiest. Kan ook grappig zijn.

Niemand die dat doorheeft als we de raddraai gebruiken en onszelf daarmee kunnen bewijzen

Ophelia[815]

@Bonnie ik neem aan dat je geen kantkeuze hebt doorgegeven en dus gewo9mon goed bent geworden?

Bonnie[815]

Citaat van: Ophelia[815] op 22 februari 2026, 23:05:19@Bonnie ik neem aan dat je geen kantkeuze hebt doorgegeven en dus gewo9mon goed bent geworden?

Ooh sorry ik had geen tijd om op je te antwoorden gistere maar had al eerder besloten het ons makkelijk te maken en zo ie zo voor goed te gaan!

Het leek me onnodig om onsmoeilijker te maken dan nodig is.

Trouwens denk jij ook dat iedereen gekoppelt is?

Bonnie[815]

Ik had een vraag met dat er geen slechtjes zijn die kunnen moorden.

Of het niet voordelig zou zijn om te operen/vragen dat iedereen gekoppeld zou zijn.

Maakt het logis Warom ik voor goed ben gegaan. En maakt het zoeken naar slechtjes pak makkelijker want dan ka het zoek potensiel in de helft gesplits worden.

Ophelia[815]

Ik verwacht niet dat mensen gaan aangeven dat ze gekoppeld zijn. En anders zullen er ook g/s koppels zijn waarschijnlijk die gewoon aangeven beiden goed te zijn.

Je kan het vragen, maar ik zie er geen echt voordeel in

Bonnie[815]

Nee snap ik. het was meer om me zelf meer goed te laten blijken maar inderdaad geen bewijs voor dat ik niet lieg.
heb dus bekend in een koppel te zijn.

We zitten dus duidelijk met een G/S koppel met TheOneRing en Anakin.

heb me met feiten proberen te verdedigen. hopelijk is dat genoeg voor de rest te overtuigen.

Ophelia[815]

Misschien nog laten vallen dat je gewoon bewijsbaar bent.

Als slecht geen moordende rollen heeft maakt dat nu niet uit. Welpen zullen waarschijnlijk geen neutrale rol omleggen en alleen Onzekere Welpen kunnen nu nog een actie inzetten.

Ik vind de optie dat Anakin (of TOR zelf) is gaterget door een Gifmenger niet heel gek trouwens als die wel een Zienende rol hebben. Beetje gevaarlijke positie waarin ze zitten als ze wel g/g zijn.