Overleg - Near, far wherever you are

Gestart door CarnageRazor, 16 februari 2026, 22:03:18

Vorige topic - Volgende topic

Bonnie[815]

Citaat van: Ophelia[815] op 23 februari 2026, 20:15:41Misschien nog laten vallen dat je gewoon bewijsbaar bent.

Als slecht geen moordende rollen heeft maakt dat nu niet uit. Welpen zullen waarschijnlijk geen neutrale rol omleggen en alleen Onzekere Welpen kunnen nu nog een actie inzetten.

Ik vind de optie dat Anakin (of TOR zelf) is gaterget door een Gifmenger niet heel gek trouwens als die wel een Zienende rol hebben. Beetje gevaarlijke positie waarin ze zitten als ze wel g/g zijn.

maar geloof je dat ze echt 2 gifmengers in het spel zouden zetten? ik namelijk niet echt.

Ophelia[815]

Met een hulpjesspel/koppel spel wel. 3 vind ik zelfs niet gek.

Doe een Bloedbroeder koppel Gifmengers en nog eentje met iets van een Sjamaan ofzo en je hebt best een leuk slechtjesteam.

Geen moordende krachten maar wel opties om alle goedjeskrachten in de weg te zitten

Bonnie[815]

heb jij mensen aan jouw kant die we kunnen tegen onering/anakin kunnen zetten. (hoeft niet op hun zijn) maar zodat het van ons is?

Bonnie[815]

Als ik het overleef wissel ik:

1) clyde
2) anakin
3) mezelf.

Grote kans dat men actie gegifmengt word tho, en dat men actie niet door gaat gaan.

Bonnie[815]

sorry babe, ik denk dat het schapen gedrag ons dood gaat betekenen. wel frustrerend dat niemand mee wilt nadenken. maar gewoon maar mee gaat met de flow. ik had clyde gestuurd met de info van de rol dat ik ben. heeft ie niet o pgereageerd.