Overleg - You are safe in my heart and my heart will go on and on.

Gestart door CarnageRazor, 16 februari 2026, 22:02:15

Vorige topic - Volgende topic

CarnageRazor

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Falsifica

Stel ons gerust vragen en elkaar ook! Jullie kunnen dit board gebruiken om te overleggen!  O0
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

BlackWidow[815]

Love this!! Wat ben jij? Ik ben Sjamaan met een mislukte actie nacht 1

Falsifica

Jullie zijn gematcht omdat jullie beiden de kortste 2 posts van het spel hebben gemaakt.

Je weet wat ze zeggen: stille wateren, diepe gronden.

Dit is jullie blind date en die duurt het HELE spel.
Dus vertrouw op elkaar, want als de een sterft, gaat de ander ook.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Julia[815]

BlackWidow[815]

Nice! Dat is lekker want als ik de wolfje straks ken kunnen we die zichzelf lekker laten eten haha

BlackWidow[815]

Mijn actie is dus mislukt op Anakin. Willen we dat ik dit meld? Ik wil me cover als "neutraal" niet verliezen...

Oh ik typ btw mega debiel in al mijn andere chats en in Dt.

Julia[815]

Ja ik ook hoor, dus dat komt helemaal goed haha.

Houd die mislukte actie maar achterwege... Dat betekent wel dat er een yeti/slotenmaker in het spel zit in ieder geval.

Julia[815]

Willen we nog iemand richting de lynch werken?

Ik hoop zo erg dat ik wisselaar wordt want dan kunnen we het spel spelen dat ik 'jou wissel' en dan jij ook goed bent.

Maar dat is een plan voor de toekomst.

BlackWidow[815]

Citaat van: Julia[815] op 19 februari 2026, 19:56:59Ja ik ook hoor, dus dat komt helemaal goed haha.

Houd die mislukte actie maar achterwege... Dat betekent wel dat er een yeti/slotenmaker in het spel zit in ieder geval.

Het is allebei op Anakin, de wisselaar stond ook op Anakin namelijk.

Lynch gewoon niet 1 van ons lijkt me momenteel prio. Ik ben momenteel natuurlijk niet wisselbaar aangezien ik neutraal claim. Maar idd, dat is lange termijn een veel beter plan.

BlackWidow[815]

Citaat van: Julia[815] op 19 februari 2026, 19:55:25Oei, ik was de tijd vergeten. Maar dankzij een heftige BDSM sessie van ons daddy fals ben ik weer op het spoor gekomen.

Vraag me niet hoe, maar ik denkte dat de deadline pas de 20e was....

Mislukte wissel? Partnerruil of iets anders?

De reactie van Anakin vind ik wel in zijn/haar/het/they/thems voordeel spreken. Kalm.

GEILLLL

Stuur de filmpjes even door aub, kan via de spelleiders! Heb ik ook weer wat te doen vanavond XD

Julia[815]

Oh jaaa die filmpjes stuur ik na afloop wel door hoor

Maaruhhhhhhmmmmm, wie zal ik eens een nachtje in de spiegel laten kijken?

BlackWidow[815]

Hmmmm goede vraag. Wie bekijk ik?

Ik zou een hele actieve speler spiegelen in elk geval

Julia[815]

Ik zou TheOneRing wel willen spiegelen?

En dan stel ik voor om Gollum/Anakin te bekijken misschien? Als daar een goede rol tussen zit, spiegel ik die de volgende nacht. Zit daar een slechtje tussen, zit er in het vertrouwensnetwerk al een lek en das ook goed.

Klinkt dat kinky?