Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Overleg - You are safe in my heart and my heart will go on and on.

Gestart door CarnageRazor, 16 februari 2026, 22:02:15

Vorige topic - Volgende topic

BlackWidow[815]

Tering Fals en Carnage... Hoe de fuck moet ik tactisch spelen als jullie mijn visioenen de hele tijd niet door laten gaan.

BlackWidow[815]

Nu gaan we overigens ook zien of jouw spiegelactie nog wat opgeleverd heeft

BlackWidow[815]

Julia[815]

Ik heb geen nieuws, dus ben bang dat mijn spiegelacties niks hebben opgeleverd..

BlackWidow[815]

Yo, we gaan onze claim denk ook openbaar moeten gooien. Ik denk dat het het meest handig is dat ik Slotenmaker claim. Moet alleen even kijken wie ik deze nachten allemaal opgesloten heb. Kan waarschijnlijk wel zeggen dat ik nacht 2 niks ingestuurd heb ofzo. Kan ook claimen dat ik nacht 3 Theonering opsloot (ter bescherming van hem als vogeltje) en dat ik het wel vreemd vind dat hij nu degene is die Ziener claimt (dat ik dus dacht dat dit zijn partner zou zijn) en dat een visioen nacht 3 dus helemaal niet kan.

Slotenmaker sluit aan bij het spel, aangezien dit de visioenen kan verstoren en dit volgens mij het hele idee van Fals en Carnage is geweest (Vriend, Spiegelaar, Gifmenger etc. etc.)

Let me know what you think.

Julia[815]

Er is al een dode slotenmaker, dus idk of dat de play is.

Sowieso theonering op de lynch krijgen hier is het beste, ook omdat ik rolonderbouwing hier voor heb (hij stond gespiegeld n2).

Heb dit laatste inmiddels openbaar gegooid.

Julia[815]

Claimen is wel noodzakelijk ben ik bang, maar ik weet niet in hoeverre de neutraalclaim nog past in het plaatje nu er 2 dood zijn :/

BlackWidow[815]

Hmmmm dat had ik ff niet goed op het oog... Dat maakt het iets ingewikkelder. Grafrover zou op zich niet zo'n hele gekke zijn toch? Geen keuze en in dit bizarre spel juist een extra dynamiek.

BlackWidow[815]

Ok, volgens mij heeft iedereen wel door dat ik dom ben en het spelletje lang niet gespeeld heb. Daardoor hebben wij als koppel besloten (omdat ik daar op aan drong) dat ik mijn actie niet gedaan heb als Grafrover. 2 keer leek het er enorm op dat er een slechtje gelyncht ging worden en ik wilde liever niet G/S worden. Jij vond dit op zich niet zo'n probleem maar ik wilde het absoluut niet omdat het voor mij dan wel wat ingewikkeld zou worden.

Wat vind je hiervan?

Julia[815]

Julia[815]

Ik heb dus niet gespiegeld, kakzooi.

Niet dat het nu nog uitmaakt met een dode ziener...

Plan is Clyde lynchen, dan spiegel ik Anakin voor de zekerheid.

Hamlet zou dan mee moeten sterven met Clyde.

En dan hebben we volgende dag winst.

BlackWidow[815]

Hahaha dit is precies wat ik ook in mijn hoofd had. Ik heb Hamlet gezien als Gifmenger trouwens

Julia[815]