Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Overleg - With you here, there's nothing i fear..

Gestart door CarnageRazor, 16 februari 2026, 21:58:48

Vorige topic - Volgende topic

CarnageRazor

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Falsifica

Stel ons gerust vragen en elkaar ook! Jullie kunnen dit board gebruiken om te overleggen!  O0
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Padme[815]

Ah Hulk!
Ik blijf graag aan je goede zijde. Of misschien ben ik wel je goede zijde? :) ik ben Yeti en jij?

Padme[815]

Ik zou trouwens niet verbaasd zijn als er eh veel koppels zijn dit spel

Hulk[815]

Je hebt het niet zo goed voor elkaar mijn lieve Padme.

Ik had je namelijk vervloekt deze nacht en nu val jij als een blok voor me. Een soort Stockholm syndroom.

Waarom ik jou moest hebben? Ik zie groen van jaloezie doordat jij mijn favoriete karakter bent van degenen die meedoen.

Maar daarom houd ik ook van je. En jij valt gewoon op foute types. Tsjah, dat blijkt nu ook weer voor de tweede keer.

Maar een offboardje + een Yeti is wel een hele opgave, maar we gaan het proberen!

Hulk[815]

Als jij een goed idee hebt wie te vervloeken, hoor ik dat natuurlijk graag. Ik heb geen idee waar Bonnie naar hint. Jij wel?

Falsifica

Jullie hebben het verboden woord niet zozeer getriggered, maar jullie hebben een regel getriggered. Padme was de eerste post en Hulk stuurde als eerste een actie in.

Jullie zijn dus gematched omdat jullie zo snel zijn! Wij, de experts verwachten dat jullie daarom snel een sterke band kunnen vormen dit spel.

En jullie zijn gekoppeld het hele spel! Met alle gevolgen van dien, sterft de een, dan ook de ander. Succes!
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Padme[815]

Nee ik ook niet! Heb dr post wel even gelezen maarreh... Geen idee.

Ik acht de kans dat, mits het vogeltje geen verzinsel is, Anakin slecht is, aanzienlijk. Ik was namelijk niet buiten en jij vervloekte mij.  :P

Padme[815]

Citaat van: Hulk[815] op 19 februari 2026, 01:04:24Je hebt het niet zo goed voor elkaar mijn lieve Padme.

Ik had je namelijk vervloekt deze nacht en nu val jij als een blok voor me. Een soort Stockholm syndroom.

Waarom ik jou moest hebben? Ik zie groen van jaloezie doordat jij mijn favoriete karakter bent van degenen die meedoen.

Maar daarom houd ik ook van je. En jij valt gewoon op foute types. Tsjah, dat blijkt nu ook weer voor de tweede keer.

Maar een offboardje + een Yeti is wel een hele opgave, maar we gaan het proberen!

En ik vind dit een prachtige post! Ja hoor. We doen een gooi.  8)

Padme[815]

Ik ga vannacht buiten wel een dansje doen.   (A) Wij zijn gebaat bij zoveel mogelijk doden als gs koppel, maar als Yeti moet ik wel een verhaal hebben.

Wbt wie vervloeken... Poehhh, geen idee met al die onbekenden! Liever niet de wisselaar. Als die met mij wisselt is dat voordelig. En met jou gaat diegene niet wisselen want jij claimt neutraal. Ik zou daarom iig de brenger van het Anakin nieuws niet doen voor het geval deze de wisselaar zelf is.

Hulk[815]

Er is dus ook nog een verboden woord vandaag. Jij al enig idee? Heeft onze regel nu te maken met dat woord? Ik heb nog geen PB gehad...

Falsifica

Er is geen verboden woord vandaag. Die regel is de variant en waarom jullie gekoppeld zijn. Die hebben jullie getriggerd en daarom zijn jullie koppel (zoals staat in Mededelingen: jullie hebben hierdoor jullie date (elkaar) gekozen)

Je hoeft niet meer op je hoede te zijn voor rare twists. Gewoon lekker door spelen.

Hoop dat het zo duidelijk genoeg is..
- Captain Jack Sparrow

Hulk[815]

Citaat van: Falsifica op 19 februari 2026, 22:39:04Er is geen verboden woord vandaag. Die regel is de variant en waarom jullie gekoppeld zijn. Die hebben jullie getriggerd en daarom zijn jullie koppel (zoals staat in Mededelingen: jullie hebben hierdoor jullie date (elkaar) gekozen)

Je hoeft niet meer op je hoede te zijn voor rare twists. Gewoon lekker door spelen.

Hoop dat het zo duidelijk genoeg is..

Yeah yeah I have cursed the good 'ol me  :P It was me, myself and I.

Hey, uhm, lekker ding (Nee niet jij Fals, ik bedoel mijn schatje Padme). Wij gaan natuurlijk helemaal lekker kleffen hier, om daar na dit spel natuurlijk keihard over in een deuk te liggen.

Dus, mijn lieve lieve Padme (op dit moment zakt de grote groene hulk voor je neus op 1 knie), wil jij mij alsjeblieft de allergelukkigste vent op de wereld maken (op dit moment opent Hulk het doosje in zijn hand en je ziet een grote ring zoals op het plaatje)

En wil je met me trouwen?  :-*

Falsifica

- Captain Jack Sparrow

Hulk[815]

Citaat van: Falsifica op 19 februari 2026, 23:00:08Auw

Au? Jeetje Fals...
Luister, als Hulk je écht pijn wou doen dan had hij je door de muur had gegooid en stond je nu bij de buren hun Wi‑Fi te vragen.

Ik noemde je één keer géén 'lekker ding'
en jij doet meteen alsof ik je temidden van de grootste seinstoring van de eeuw op een treinstation in Flevoland heb gedumpt.

PS: Als je tóch 'au' wil blijven zeggen:
ik heb nog bubble‑wrap over.
Niet voor mijn liefde, want die is Padmé‑exclusive maar wel voor je ego.