Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Overleg - With you here, there's nothing i fear..

Gestart door CarnageRazor, 16 februari 2026, 21:58:48

Vorige topic - Volgende topic

Padme[815]

Ach lieve Hulk. Ik ben als een blok gevallen voor je charmes en toewijding. Tot de dood zou ik je volgen!
Werk nog even aan de ring lieverd. Hoewel ik een sucker voor zoetigheid ben prefereer ik er eentje die niet verdwijnt als ik er op sabbel.  :-*

Padme[815]

En terwijl je daar nog even over nadenkt neem ik je graag mee op een date!
Jij en ik, samen, zo met z'n twee. Een leuke activiteit. Klimmen, schaatsen of wat jij wilt! Dan goede gesprekken bij het diner.. Wat er dan na komt bepalen wij twee.  ^-^

Hulk[815]

Citaat van: Padme[815] op 19 februari 2026, 23:27:28Ach lieve Hulk. Ik ben als een blok gevallen voor je charmes en toewijding. Tot de dood zou ik je volgen!
Werk nog even aan de ring lieverd. Hoewel ik een sucker voor zoetigheid ben prefereer ik er eentje die niet verdwijnt als ik er op sabbel.  :-*

Oh ben jij daarvan fan? Dan zal ik je meer rn meer ringen brengen voor de oefening. Ik snap overigens wel dat dit goddelijke groene lichaam je geduld op de proef stelt, maar voor mij is het wel eerst trouwen en dan pas... (maken ze bedden die groot genoeg zijn?)

Citaat van: Padme[815] op 19 februari 2026, 23:33:42En terwijl je daar nog even over nadenkt neem ik je graag mee op een date!
Jij en ik, samen, zo met z'n twee. Een leuke activiteit. Klimmen, schaatsen of wat jij wilt! Dan goede gesprekken bij het diner.. Wat er dan na komt bepalen wij twee.  ^-^

Ik was even bang dat je ging suggereren dat we samen Fals gingen uitlaten. Maar ik ben blij verrast om te horen dat je me alleen voor jezelf wil. Deze Hulk is namelijk niet om te delen.

Hulk stelt voor om naar de sauna te gaan, dan heb je naast je ringcandy wat eyecandy

Hulk[815]

Ik ga de ring, die toch al vervloekt was, vervloeken.

En als de ring eruit gaat dan Edward, want een vampier zijn is ook al een vloek.

Ik blijf dicht bij me eigen.

Hulk[815]

Padme[815]

Ja, ik doe vannacht een dansje buiten!

Ik twijfel nog wie te stemmen.

Padme[815]

Padme[815]

En de sauna vind ik toevallig ook heerlijk. Wel bijzonder gewaagd. De vraag is of jij in staat zult zijn mij te weerstaan.

Hulk[815]

Clyde komt naar me toe om te zeggen dat hij vervloekt is en dat hij mij als slecht heeft gezien.

Gollum was ook al een hulpje.

Dit moet wel een hulpjesspel zijn. Oftewel er is een ORC of 2.

Hulk[815]

Trouwens. Denk je dat we de regel kunnen achterhalen waarom Gollem en die andere dooie een koppel waren?

Misschien iets van als laatste een actie/ als laatste gestemd/eerste gestemd?

Padme[815]

Eh, bedoel je dan dat hij al een andere vervloekte kende die hem zou vervloeken en dat hij nu jou zag? Het is me even niet helemaal duidelijk.

Jouw rol kan trouwens 1malig opvragen of iemand slecht is hè.

Hulk[815]

Hij heeft mij gezien. Ik heb gezien dat Bonnie niet slecht is.

Hulk[815]

Ik ga maar een poging doen om Clyde erop te gooien, als ze dat nou doen ben ik bewezener zegmaar

Hulk[815]

Ik vind het jammer dat men zo inactief is dit spel. Kan geen kant op op deze manier.

Sorry Padme, ik heb het geprobeerd.

Ik vermoed overigens ook dat (bijna) iedereen een koppel is, Bonnie suggereerde het ook al in PB.

Als dat klopt is het spel een portie naampje opgooien en iedereen die er geen koppel mee is duikt erop. Dan is er niks meer te doen.

Hulk[815]