Overleg - I will love you, until my dying day

Gestart door CarnageRazor, 16 februari 2026, 21:57:37

Vorige topic - Volgende topic

CarnageRazor

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Falsifica

Stel ons gerust vragen en elkaar ook! Jullie kunnen dit board gebruiken om te overleggen!  O0
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

TheOneRing[815]

Huh, ik neem aan dat Bella dus hier zit? Want wij 2en kregen een pm.

Heb jij dit gedaan Bella? Ik ben geen cupido namelijk.

BellaSwan[815]

Ik ben zelf ook geen cupido, volgens mij is dit als ik gehoord heb een twist in het spel. Het verboden woord daardoor zijn we gekoppeld?

Falsifica

Jullie zijn inderdaad gekoppeld door de variant. Wij hebben er alle vertrouwen in dat jullie een sterke band gaan opbouwen dit spel. En ja, jullie zijn het hele spel gekoppeld!
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

BellaSwan[815]

Oké, dan kan ik je zeggen dat niet alleen de wisselactie is mislukt maar mijn actie vannacht is ook mislukt. Weet niet of we dit het best al op dt plaatsen? Want de actie was op jou en ik wil je nu niet op dt gooien.

TheOneRing[815]

Oh welke rol heb je dan? Ik ben vriend en heb vannacht de Hulk bezocht. Alle acties op mij zijn dus door mijn rol mislukt. Wil dus niet zeggen dat er een Yeti is.

Je moet dit dus ook niet op DT gooien inderdaad.

Maar 1 van ons 2en heeft dan misschien het verboden woord gezegd?

Falsifica

Klopt, jullie gebruikten beiden het woord 'liefde' in een post.  ;D

Jullie zijn dus op blind date voor de rest van het spel. Gekoppeld. Dit koppel blijft zo.  O0
- Captain Jack Sparrow

TheOneRing[815]

Oh ik dacht dat het was omdat Bella als eerst op mij stemde ij de bm ronde en dat zo allemaal koppels ontstonden  XD

Maar wat wel gek is, is dat Anakin in post 2 al liefdevolle zei. En als het echt liefde moest zijn was het bella die was gekoppeld (want zij zei geliefde), maar Hulk die met het woord liefde kwam.

Ik weet niet of dat nog wat te betekenen heeft, maar goed  XD

Falsifica

:D  Scherp van je. Maar focus je maar op Bella. Ze is hier voor jou!
- Captain Jack Sparrow

TheOneRing[815]

Zo zie je maar Bella, dit unisex object denkt soms te veel na. Gelukkig kan jij mij vast leiden in ons pad der liefde.

Is het een idee als ik jou vannacht bezoek? Of moet ik dit uitstellen tot een latere nacht? Ik kan als vriend iedereen maar 1x bezoeken natuurlijk.

BellaSwan[815]

Ik ben ziener en inderdaad doordat je weg was kon ik je niet bekijken.

TheOneRing[815]

Oeh een ziener - vriend koppel is wel heel sterk. Al enig idee wie je als volgende gaat bekijken?

TheOneRing[815]

Als je een slechtje ziet kan ik dat makkelijk delen in discussietopic. Evenuteel nog eenmaal doorgeven aan iemand anders. Als ik dan als lunch wordt ingestuurd ben ik toch niet thuis.

Maar misschien stond ik ook al als lunch voor de eerste nacht.

BellaSwan[815]

Het kan natuurlijk allemaal want er was ook geen lunch. Ik heb nog geen idee wie sturen al lijkt me Bonnie misschien wel een idee?