Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Overleg - I will love you, until my dying day

Gestart door CarnageRazor, 16 februari 2026, 21:57:37

Vorige topic - Volgende topic

TheOneRing[815]

Nou Bonnie komt wel heel actief en daarmee geloofwaardig over. Ik denk dat een slechtje vinden beter is?

Ik ga vannacht jou bezoeken om de kans klein te maken dat we worden geluncht. Hoe langer een ziener in t spel zit, hoe beter.

BellaSwan[815]

Is goed. Wie denk je dat we het beste kunnen bekijken?

TheOneRing[815]

Ik krijg meer negatieve signalen bij de Hulk. Omdat we vier neutralen hebben ben ik wel benieuwd wie er liegt en ik denk eerder dat dat de hulk is.

BellaSwan[815]

Dan bekijk ik de hulk vanavond. Weet alleen nog niet goed stemmen al geef ik je wel gelijk met je tekst duidelijk zijn Bonnie en Gollum zeer actief dus daar zou ik het niet zoeken. Blackwidow is al van begin weinig zegend.

BellaSwan[815]

Zie juist dat Blackwidow wel gepost heeft vandaag. Hamlet heb ik niet inderdaad niet gezien. Al is er weinig te zeggen door de play staan we nog steeds even ver.

BellaSwan[815]

Hulk is niet neutraal maar een hulpje. Hij is vervloekte

TheOneRing[815]

BellaSwan[815]

Citaat van: TheOneRing[815] op 20 februari 2026, 21:47:04Oke zal ik dit meteen op dt gooien?

Is inderdaad goed idee! Zou zelf doen alleen is dan de kans dat wij volgende zijn groot. Het lijkt of er geen wolven zijn of gewoon met veel pech. Als deze informatie via nog iemand zou gaan is nog beter al vertrouw ik buiten jou niemand.

TheOneRing[815]

Ik denk dat ik dan ook later kan delen dat jij als nacht 1 als goed gezien bent

BellaSwan[815]

Ik moet precies meer in prive met mensen gaan praten want het begint allemaal wat verwarrend te worden. Want nu is nog:

-Hulk
-Bonnie
en Ophelia?
Neutraal?

BellaSwan[815]

Vanavond is het weer nacht.

Op wie gaan we vanavond gaan?

BellaSwan[815]

Zou ik vannacht voor Anakin gaan of toch liever iemand anders?

BellaSwan[815]

TheOneRing[815]

Ik heb Anakin gevraagd wie met dat originele idee kwam en dat was Anakin en Gollum stemde ermee in.

Ik geloof niet dat Anakin het risico durft te nemen als slechtje om dat plan uit te voeren toch? Ik denk dat Anakin dus goed is.

Ik zou Bonnie een optie vinden en anders Padme?

TheOneRing[815]

Clyde vind ik ook prima. Ik stuur BlackWidow in. Ik denk dat zij echt neutraal in en dat de wolven haar niet op een lunch hebben staan.
Als er überhaupt wolven zijn.