Overleg - Once more you open the door...

Gestart door CarnageRazor, 16 februari 2026, 21:57:01

Vorige topic - Volgende topic

CarnageRazor

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Falsifica

Stel ons gerust vragen en elkaar ook! Jullie kunnen dit board gebruiken om te overleggen!  O0
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Hamlet[815]

Falsifica

Jullie 2 zijn sterk in vragen stellen. Beiden waren jullie de eerste die een '?' hadden gebruikt.  ;)

Ga zo door!

Jullie zijn koppel voor de rest van het spel. Dus jullie werken voor de rest van het spel nu samen. Pure liefde.
Gaat de een dood, sterft de ander dus ook!
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Hamlet[815]

Oke nou in dat geval, mijn lieve Clydie; wanneer gaan we onze eerste overval plegen want naast insane getaway driver skills heb ik ook nog wel wat giftige middeltjes gemengd waar we lekker chaos mee kunnen schoppen.  ::) 8)

Clyde[815]

Van Hamlet valt niet echt een leuk koosnaampje te maken, Letty? Hammy? 

Nouja, fuck koosnaampjes. Jij bent dus mijn favorietje dit spel. Wat zal Bonnie jaloers zijn.

Op deze mooie man rust een vloek.
Ik heb nog niks met mijn talent gedaan.

Hamlet[815]

Haha oh shit dan zijn we dus alletwee offboardjes 🤣 zou het een hulpjesspel zijn?

Heb jij nog een claim neergelegd? Ik heb gewoon gezegd dat ik goed ben tegen tot nu toe 2 mensen.

Clyde[815]

Clyde[815]

Ik denk dat Anakin de waarheid spreekt en een goedje is. Puur op basis van wat ik lees in DT. Padme geeft me slechtjesvibes en ik denk dat er een link ligt tussen Padme en Gollum vanuit de stemmen. Zal ik vragen of Gollum slecht is?

Clyde[815]

Hamlet[815]

Dat of vergiftigen...
Ik heb ook slechtjes vibes bij Gollum, als jij het aandurft om te polsen zou dat top zijn!

De link kan ook gewoon koppel zijn ofcourse maar ik denk dat je wel gelijk kan hebben.

Clyde[815]

Citaat van: Hamlet[815] op 20 februari 2026, 16:18:02Dat of vergiftigen...
Ik heb ook slechtjes vibes bij Gollum, als jij het aandurft om te polsen zou dat top zijn!

De link kan ook gewoon koppel zijn ofcourse maar ik denk dat je wel gelijk kan hebben.

Ik bedoel meer, ik mag dat 1x vragen per spel. Als jij ook slechtjesvibes bij Gollum hebt ga ik t opvragen

Clyde[815]

Vanwege het draaien heb ik the hulk opgevraagd. Ik heb Anakin vervloekt.

Ik ben bang dat jij of ik eruit gaat.

Hamlet[815]

Oké we're still here to do crime another day! Maar wat is dit voor spel met allemaal neutraaltjes en hulpjes 🫣

Clyde[815]

Eigenlijk een beetje een spel zoals ik het verwacht had  XD  XD