Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Overleg - Once more you open the door...

Gestart door CarnageRazor, 16 februari 2026, 21:57:01

Vorige topic - Volgende topic

Clyde[815]

Hulk is slecht, dat wist ik voor de DL al. Maar hij geloofd niet dat ik slecht ben.

Clyde[815]

Ik verwacht bij Bonnie ook een slecht neutraaltje. Maar moest zelf wel even iets inhoudelijks posten dus heb dat ook door laten schemeren op DT. Ze is voor zowel mij als de Hulk opgekomen. Ik verwacht dat iedereen koppel is. Twee neutraaltjes. Die ik dus niet ga benaderen. Alhoewel Bonnie misschien... Wat vind jij?

Hamlet[815]

Ik wil proberen te sturen op bella, liefst deze lynch nog maar dat kan bijna niet meer denk ik. Ik ben voor de dekking nu maar even mee gegaan met de hulk verdenking. Ik heb geruchten gehoord dat zij een goedje is met sterke kracht, ik ga haar dan ook vergiftigen vannacht.

Ik denk ook (bijna) iedereen een koppeltje en verder alleen hulpjes. Ik denk dat het heel erg risky is om mensen te benaderen. Je weet nooit wie met wie gekoppeld is

Clyde[815]

Nee klopt. Ik denk dat als Hulk doodgaat met een sterke goedjesrol dat ik alsnog hang :')

Clyde[815]

Wie zal ik vannacht vervloeken, mocht ons dat nog gegeven zijn?

Clyde[815]

Jij mag nog vragen of een bepaalde speler slecht is of niet.

Hamlet[815]

Oh, ja klopt! Dat had ik even gemist, heb je iemand in gedachte?

Ik heb voor nu bella vergiftigd

Clyde[815]

Ja Padme denk ik, volgens mij is dat een goedje

Clyde[815]

Ik bedoel, ik wil padme vervloeken. En ik zou bonnie opvragen of ze slecht is.

Clyde[815]

Clyde[815]

Hamlet[815]

Klinkt goed, ik heb voor nu onering op de vergiftiging staan en Bonnie is niet slecht heb ik gehoord van onze lieftallige spelleiders.

Denk dat ik dan van onering naar Bonnie ga veranderen voor de vergiftiging, wat denk jij?

Clyde[815]

Ik denk dat dat een goed idee was. Ik vervloek Bella, jij vergiftigd Bonnie O0

Clyde[815]

Citaat van: Hamlet[815] op 23 februari 2026, 00:18:02Klinkt goed, ik heb voor nu onering op de vergiftiging staan en Bonnie is niet slecht heb ik gehoord van onze lieftallige spelleiders.

Denk dat ik dan van onering naar Bonnie ga veranderen voor de vergiftiging, wat denk jij?

Ik ga kijken of ik Bonnie kan redden, maar ik denk dat ze lynch wordt en als dat dan zo is kom ik goed over.  ;D  :D

Clyde[815]

Toch maar Bonnie stemmen. Ze zegt dat er dan twee goedjes uitgaan. Daar word ik wel vrolijk van.