[Speltopic] Ik moet zeker weer iemand aanwijzen?

Gestart door Mexicanobroeder, 7 september 2025, 11:03:06

Vorige topic - Volgende topic

Mexicanobroeder

Hier kun je stemmen. Op dag 1 zal de burgemeester worden gekozen, de andere dagen zal er gestemd kunnen worden voor de hij is het zeker niet-stemming (of laat in het spel mogelijk de stemming zoals we gewend zijn). Daarnaast is het mogelijk om hier dagacties te plaatsen, als je een rol hebt met een dagactie. Ik ontvang wel graag een PM als je een dagactie doet, dat is prettig voor de administratie en kan dus voor snellere verwerking zorgen.

Voor de hij is het zeker niet-stemming stem je door een naam te noemen. Het liefst even een mention gebruiken, dan weet de volgende dat ze aan de beurt zijn. Aanpassen van je stem is uiteraard niet mogelijk.

Stemmen voor de burgemeesterverkiezing (en voor de 'normale' stemmingen later in het spel) doe je door een naam te plaatsen, het liefst dikgedrukt:

CiteerMexicano

Je kunt ook je stem nog wijzigen, zolang de deadline niet geweest is. Daarvoor moet je wel altijd de originele stem doorstrepen, anders wordt je stem ongeldig gerekend:

CiteerMexicano
Broeder

De deadline voor de Burgemeesterverkiezing is maandag 8 september om 21:00

CarnageRazor

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Castiel.

Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Falsifica

"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Williambz

BloodWolf14

Thelight288

Dragonfly

Mexicanobroeder

Jullie zijn het niet volledig eens over wie de BM moet worden. Er wordt dus geloot en Dragonfly wordt de BM.

Helaas is er ook minder nieuws...

Spoiler
TheLight288 sterft. Hij was Burger
[close]

Ik hoor graag wie @Dragonfly kiest om de hij is het zeker niet-stemming te starten.

Dragonfly

Murphy