[Welkom] De krachtigste goden

Gestart door adriaan, 16 augustus 2025, 15:32:56

Vorige topic - Volgende topic

[789]Prometheus

Jason had alleen gehint dat als ik denk bescherming nodig te hebben dat hij dat aan mij kan geven.
Dat zei hij toen ik iets te veel info aan hem gaf.
Ik zei daarna dat het niet hoeft want ik kan garant staan dat ik geen lunch zal worden komende nacht.
(Toen ging ik voor de zekerheid lunch bescherming kopen, wilde nog niet dood).

Later zei jij tegen mij dat Jason wel een rolclaim bij jou had gedaan ofzo en dat je beloofd had niks te zeggen.
Toen vroeg ik iets met beschermende actie? En had je dat ook bevestigd.

Jason heeft bij mij nooit een rol claim gedaan, alleen een hint.

Maar toevallig dat hij dan weer gered is door de heks en dat Echidan vriend is. Weten we alsnog niet wie was opgegeten.

En heel eerlijk, vandaag heb ik wel even gedacht dat je mogelijk koppel zou kunnen zijn met Jason omdat je toen niets zei over ZV met mij en dat Jason met zelfvertrouwen in DT zei dat ik loog over ZV..
En dat je zei dat je Jason 99% vertrouwde voordat je hem controleerde.
Ik zat toen helemaal gek te denken want jou vertrouw ik 100% vanwege samen Adel zijn, en Jason niet. Toen weer wel en toen weer niet  XD  word gek hier.

[789]Bellerophon

Ik vertrouwde Jason, omdat hij bij mij beschermengel had geclaimd. Hij dacht afgelopen nacht mij te hebben gered, omdat ik was beschermd en er was een stille nacht. Ik ben geen koppel met hem.

Maar Echidna kan geen vriend zijn. Anders zou mijn visioen zijn mislukt, dus we kunnen nu 100% haar lynchen.

[789]Prometheus

Wauw de laatste puzzelstuk. Ik stem dan ook op haar. Met wie zou zij dan wolf zijn denk je?

[789]Bellerophon

Ik denk dat ze wel eens conversiewolf kan zijn en dan Zeus of Odysseus heeft geconverteerd

[789]Prometheus

Zou er uberhaupt wel een conversiewolf in zitten? Denk het niet toch