[Welkom] De krachtigste goden

Gestart door adriaan, 16 augustus 2025, 15:32:56

Vorige topic - Volgende topic

adriaan

Welkom!
Er zijn twee adellijken en er is ook een maximum van twee.

Hier zijn Bellerophon en Prometheus.

[789]Bellerophon

[789]Prometheus

Yooo. Wilde je al rol gaan claimen of is dat nog gevaarlijk zo vroeg ?Heb zelf nog geen tijd gehad om te gaan netwerken en jij?

[789]Bellerophon

Ik wacht het eerste nachtje nog af. Als we gaan claimen en praten over onze rollen zou ik dit wel in pm doen denk ik. Als 1 van ons doodgaat en een wolf toevoegt zijn we misschien de lul als hij onze rol hier leest.

[789]Bellerophon

Ik heb ook nog niet genetwerkt trouwens.

[789]Prometheus

Oja goeie. En waarom een nachtje wachten eigenlijk?

[789]Prometheus

Oke ik heb je een pm gestuurd met mijn rolclaim.
En ik heb iedereen (behalve mijzelf) een berichtje gedaan en gevraagd naar kantclaim en of zij een nacht actie hebben dat niet door was gegaan.

Es kijken wie er open is om te delen, misschien wel interessante info voor later als iemand opeens iets raars gaat claimen.
Alhoewel ik ook wel begrijp als mensen dat niet durven te delen alsof ik een wolf zou zijn die dan gaat vissen wie een boeiende rol zou hebben.
Maar als iemand mij dan op de DT gaat verdenken dan zijn dat wel mijn verdachten. Zou makkelijk voor een wolf zijn om mij lynch target te maken. En dan hopen dat er andere goedjes wel mijn goede intenties in gaan zien.

[789]Bellerophon

Dat is een goede inderdaad. Ik ga jou ook een pm sturen met mijn rol en actie.

[789]Prometheus

Die Athena is me een eentje hoor.. Krijg zo dalijk nog hoofdpijn van die hints joh, zit daar echt niet op te wachten.
Ik heb maar alvast gestemd want heb het druk morgen.
Ik probeer wel voor de deadline de DT in de gaten te houden voor evt. wijzigingen.
Maar dit is wat ik nu denk.
En als er iets belangrijks is wat ik over het hoofd heb gezien, laat het me weten?

[789]Prometheus

Zeus zit te denken om bij Athena slecht te claimen om te kijken of zij slecht is.
Dus mocht hij onder het vuur gaan op de DT dan weet je wat zn insteek was. Vind wel tof van hem dat hij dat gaat proberen. Hoop dat hij zichzelf er uit redt.
Zou wel dikke plottwist zijn als hij gwn wolf is en doet alsof haha.
Maar hoop dat hij gwn goed is.

[789]Prometheus

Mocht ik dood gaan, Ik denk dat Icarus en Demeter wel goede potentiƫle opvolgers zijn voor Adel.
De reden hou ik hier op het board geheim maar ik heb je pm gestuurd.

[789]Prometheus

Heb tegen enkele spelers gezegd dat wij wel redelijk contact hebben achter het schermen..
Dan weet je dit en kan je hetzelfde zeggen als mensen aan jou vragen met wie je contact hebt gehad enzo.
Sommige zijn aan het kijken wie actief meedoet en gezien je beetje uit de DT bent heb ik wel prive benoemd dat jij ook bezig bent met mij gedachtes delen en zo.
Heb niet alleen jou genoemd maar ook 4 andere spelers, zodat het niet lijkt alsof we koppel zijn.
Dus als ik dood ga en ze zien dat ik adel ben dan sta je hopelijk iig goed.

[789]Prometheus

Citaat van: [789]Prometheus op 19 augustus 2025, 08:42:09Mocht ik dood gaan, Ik denk dat Icarus en Demeter wel goede potentiƫle opvolgers zijn voor Adel.
De reden hou ik hier op het board geheim maar ik heb je pm gestuurd.

Ik denk eerder Icarus btw, stel hij is bescherm engel dan zegt dat niets over Demeter.

[789]Bellerophon

Ik zou wel oppassen nog met teveel info delen, want ik hoor hier en daar wel wat dat mensen weten dat wij contact hebben.

Als opvolger zat ik ook aan Jason bijv. te denken.

[789]Prometheus

De enige speler tegen wie ik heb gezegd dat ik contact met jou heb (onder andere) is Jason :)
verder aan niemand.... alleen met Jason heb ik toen gedeeld bij wie ik goed gevoel heb omdat hij dat ook met mij deelde. Als jij het van meer spelers hebt gehoord dan heeft Jason het doorverteld.
Maar goed dat je het zegt, ik zal er extra op letten.