[Welkom] De krachtigste goden

Gestart door adriaan, 16 augustus 2025, 15:32:56

Vorige topic - Volgende topic

[789]Prometheus

Belle ik wil dit posten maar wat vind jij? En ik wil wachten of jij info hebt over je kracht?

Dit is wat ik voorlopig heb:

Ik durf echt niemand meer te vertrouwen. Sinds de nacht heb ik liggen piekeren en ik had moeite om puzzelstukjes te leggen wie 2 wolven zijn, er van uitgaan dat er sws 2 moeten zijn want 1 is wel heel weinig?

Ik wil jullie mijn gedachtes delen anders komen we ook niet verder.

Ik begin nu toch te twijfelen over Jason.
Enige reden waarom ik hem op groen gezet heb was omdat hij mijn conversie wolf claim niet geloofde en mij in de DT heeft gegooid.
Dat zag ik als pure goedjes actie.
In combinatie met dat hij ook gechecked is door een controlerende rol.

Maar waar ik niet eerder aan gedacht heb, Stel hij is de wolf? Logisch dat hij mij niet geloofd dat ik geconverteerd ben omdat ik niet op het wolvenboard zit. En dat was voor hem sws goed om mij in de DT te gooien.

De persoon die controlerende rol heeft vertrouw ik 100%. Dat is mijn zielsverwant dus die heeft mij niet misleid. Maar die KAN wel dronkaard zijn waardoor de acties met info niet betrouwbaar zou kunnen zijn.

Als die persoon geen dronkaard is, zijn Jason en Echidna samen wolven. En dan gaat mijn voorkeur naar Jason lynchen. Want hij zit de boel steeds te misleiden en ons op verkeerde spoor te zetten.

Als die persoon wel dronkaard is, dan zijn Jason en X wolven.
Die speler X vind ik moeilijk want Jason heeft ooit Odysseus een 2e stem gegeven.
Lijkt me niet dat die twee ook wolven zijn of het moet een schijn stem geweest zijn. Wild!

Ik zie geen logische combinatie tussen Jason en Zeus omdat Zeus hem ook al er op aansprak dat Jason steeds goedjes aanwees. En Zeus zou dan Yeti zijn.

[789]Prometheus

Ik denk dat iedereen wel weet dat jij die persoon bent met controlerende rol. En dat dat de reden is waarom de nacht stil was.
Want als ik zo kijk naar de info topic is het logisch en we zijn met weinig over.

[789]Prometheus

Wat claimt Echidna eigenlijk? Heb je haar al gesproken?

[789]Bellerophon

Ik heb gezien dat jij kan winnen met Odysseus.

Jason kan met die theorie inderdaad wolf zijn, maar omdat hij ten minste actief bezig is zou ik eerder op Echidna stemmen.

Tot nu toe klopt mijn info, dus ik geloof niet dat ik dronkaard ben eigenlijk.

En waarom zouden ze weten dat ik de controlerende rol ben. En waarom zou dar een stille nacht verklaren?

[789]Bellerophon

Ik denk dat een beschermengel mij heeft beschermt vannacht dan?

[789]Prometheus

Heb Echidan ondervraagt en zij claimt de rol vriend te zijn. Dat zou ook kunnen verklaren voor een stille nacht als zij de lunch was geweest.

[789]Prometheus

Shit ze willen jou nu lynchen zie ik..

[789]Prometheus

Citaat van: [789]Bellerophon op 23 augustus 2025, 10:56:20En waarom zouden ze weten dat ik de controlerende rol ben.

Door af te strepen.. als je naar de info topic kijkt zijn er niet veel over

[789]Prometheus

Ik heb mijn post aangepast en dan geen 2e speler genoemd die met Jason wolf zou kunnen zijn.. want dan kunnen zij achterkomen dat jij diegene bent met controlerende rol..

En het is aan jou zelf of jij dat wilt vertellen in de DT ja of nee... je kan het doen als je wilt als je niet gelynched wilt worden + je kan dan mijn post bevestigen dat jij idd zielsverwant bent want dan begrijpen ze wel waarom ik jou vertrouw.

Risico nu van mijn post is wel dat zij kunnen denken dat wij 2 samen wolven zijn, lol. Maar dan moet ik even bedenken hoe dat niet logisch is... dan zeg ik gewoon ja stem gewoon op mij want ben toch gokker.. heb lynch bescherming.

[789]Bellerophon

Citaat van: [789]Prometheus op 24 augustus 2025, 02:43:09
Citaat van: [789]Bellerophon op 23 augustus 2025, 10:56:20En waarom zouden ze weten dat ik de controlerende rol ben.

Door af te strepen.. als je naar de info topic kijkt zijn er niet veel over
Echidna zou nog kunnen als ze niet bij andere claimt.

[789]Bellerophon

Bij wie heeft Echidna geslapen dan.

[789]Prometheus

Ik heb nu aan Edichan gevraagt of zij info kan sturen van alle nachten bij wie ze heeft geslapen. Ik laat je weten als ik reactie heb.

In je post was het wel handig geweest dat je me ook vertrouwde omdat we zielsverwant zijn. Want die zijn altijd goed. Anders gaan ze afvragen waarom ik jou vertrouw?

Adel mogen we niet zeggen.

[789]Prometheus

Echidna zegt in deze volgorde:

Hades

Jason

Zeus

[789]Prometheus

Demeter nu ook al of jij zielsverwant bent in de dt.
Wat ga je er op zeggen? Als je het ontkend sta ik wel heel raar. En dan moet ik uitleggen waarom ik gelogen heb maar ik vertrouw jou 100% dat je goed bent. Ik wil niet zeggen koppel.

[789]Bellerophon

Citaat van: [789]Prometheus op 24 augustus 2025, 14:55:40Echidna zegt in deze volgorde:

Hades

Jason

Zeus
Dit heeft ze wel gestuurd, nadat ik mijn post had geplaatst van mijn visioenen natuurlijk.

Welke claim heb jij van Jason gehad ooit?