Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Cafe] - Hoe gaat de ronde bij jullie?

Gestart door yasu, 20 juli 2025, 16:45:41

Vorige topic - Volgende topic

Femsel

Ik ga vanavond ranken!

Ik merk dat ik het thema lastiger vind deze keer.. hopelijk morgen een foto maken!
Look up through the trees to feel as small as you can, you hear the clocks counting down...

Wesp in Glas

De eerste fotoronde grandioos gemist door legendarisch slechte planning — maar hé, als je rock bottom zit, is er maar één kant op: recht omhoog als een fontein van glorie en pixels! 🧨📸

Thelight288

bert-boefjes

Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

yasu

Ik heb ook pas 5 foto's ondertussen :D gaat het nog goedkomen allemaal? of is de picture block echt te groot.

Falsifica

"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Thelight288

Zuna

🦊✨ Fox me once, giggle forever! ✨🦊
🌸 "I'm not sly, I'm adorably strategic." 🌸
🐾 Bringing tiny chaos & big laughs—one bushy tail at a time!

Williambz

Murphy

Ik heb wel ideeën, maar niet allemaal even uitvoerbaar 😂 Maar ik ga vandaag een poging wagen!

yasu

Hahaha sterkte allemaal 😁 ik heb al wel een paar leuke inzendingen binnen gekregen vandaag ja!

Ingrid1234

Ik heb dit weekend nodig om mijn foto idee uit te voeren, dus het komt, maar wel pas laat

Falsifica

Heb je alles al binnen of moeten er nog een paar een schop onder hun kont krijgen?  :D
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

yasu

adriaan

Ik heb een aantal verschillende foto's gemaakt en moet nog kiezen welke ik ga insturen.
Keuzestress