Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Cafe] - Hoe gaat de ronde bij jullie?

Gestart door yasu, 20 juli 2025, 16:45:41

Vorige topic - Volgende topic

yasu

Hier mogen jullie met elkaar lekker kletsen over de rondes. Heb je al inspiratie? gaat het je goed af? Heb je deze ronde echt moeite om iets te verzinnen, misschien wil iemand je wel inspiratie geven. Klets hier lekker over het spel!

CarnageRazor

Poeh gezien het slechte weer wordt dit nog een uitdaging deze week.  XD

Mijn ideeën spelen zich voornamelijk buiten af.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

yasu

hahaha dat kan ik me voorstellen.. ik moet zeggen dat het hier de hele dag zou regenen, maar het huidig prachtig weer is :')

Falsifica

Ik heb een prachtig idee, maar ben bang dat ik letterlijk niet het geluk ga krijgen hier een foto van te maken  XD  XD  XD
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

yasu

Femsel

Meerdere ideeën hier, even zien wanneer ik ze kan uitvoeren.

Hahah, Fals jij en geluk zitten niet vaak in een zin he.  :D
Look up through the trees to feel as small as you can, you hear the clocks counting down...

CarnageRazor

@yasu

Kunnen we "veel geluk" ook interpreteren als "puur geluk"? Een moment van gelukkig zijn met de kleine dingen?

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

yasu

Je mag het volledig interpreteren zoals je zelf "veel geluk" voor je ziet :) zolang jij maar het gevoel hebt dat anderen vanuit jou foto terug kunnen interpreteren naar "veel geluk". Mocht dat niet kunnen namelijk kan je best hebben dat iemand je lager gaat scoren omdat ze het thema er niet in denken terug te zien.

Aintgotrhythm

Citaat van: Falsifica op 21 juli 2025, 11:38:31Ik heb een prachtig idee, maar ben bang dat ik letterlijk niet het geluk ga krijgen hier een foto van te maken  XD  XD  XD

Dat heb ik dus ook. Ik heb het gisteravond wel geprobeerd. Maar had ongeluk... 😂 Nu wel een ander idee!

Murphy

Ik ga het vanavond proberen, maar ik weet nog niet of ik tevreden ben met t idee 🙈 Dus mss komt er elke dag iets nieuws 😂

yasu

haha vind ik alleen maar leuk (A) dan komt er gewoon na de competitie een murphy compilatie ;D

Thelight288

Ik heb ook een idee maar idk of t gaat lukken

Aintgotrhythm

Jaaaa er schiet me net ineens een idee te binnen. Of de uitvoering net zo goed gaat zijn weet ik nog niet maar ik ben enthousiast!

Murphy

Ik heb al iets ingestuurd maar eigenlijk ben ik niet tevreden🙈 Maar denk dat ik geen tijd heb t nog een keer te doen deze week :(

yasu

Haha ik ben enorm benieuwd 😁😁