[Cafe] - Hoe gaat de ronde bij jullie?

Gestart door yasu, 20 juli 2025, 16:45:41

Vorige topic - Volgende topic

CarnageRazor

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Zuna

Ik heb kiesstress en bewerkingsstress
🦊✨ Fox me once, giggle forever! ✨🦊
🌸 "I'm not sly, I'm adorably strategic." 🌸
🐾 Bringing tiny chaos & big laughs—one bushy tail at a time!

Murphy

Falsifica

Ik ben vooral benieuwd naar Tinie's tiny collectie.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Murphy

Die is very tiny, deze ronde is het bij 1 gebleven 🙈

Femsel

Citaat van: Falsifica op 27 juli 2025, 18:54:48Ik ben vooral benieuwd naar Tinie's tiny collectie.

Ik zie nu een mini galerij voor mij waar alle foto's zo groot als een postzegel zijn. Tiny!
Look up through the trees to feel as small as you can, you hear the clocks counting down...

Aintgotrhythm

CarnageRazor

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Williambz

Wat een slechte ronde dit. Zat tot en met vrijdag in Tsjechië, dus geen tijd en toen moest ik nog snels iets verzinnen. Totaal niet tevreden met het resultaat, maar we houden het op dat het begin stroef gaat  :P

yasu

Ik wacht nog op een foto, waarvan ik weet dat die eraan komt, moest me alleen nog even zien te bereiken. Daarna zal ik de eerste foto's plaatsen. Het tweede thema plaatsen en een korte herhalende uitleg voor de rankingen.

bert-boefjes

Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Ingrid1234

yasu

Iemand wilde mijn nummer om nog een inzending te sturen.. maar ik kan die persoon tot op heden niet meer bereiken.. ik wacht even tot een uur of 22.. heb ik dan nog geen contact dan ga ik toch gewoon alles plaatsen

yasu

Ik heb geen contact meer kunnen krijgen met Wesp in Glas, zijn foto laat ik dus achterwegen. Hij ontvangt ook automatisch geen punten voor deze ronde, aangezien jullie anders allemaal al weten welke foto van hem zal zijn.
Ik ga de rest plaatsen :)

yasu