Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Welkom doden!

Gestart door redeast, 20 juli 2025, 14:46:27

Vorige topic - Volgende topic

Falsifica

Dat doet ie nog niet overigens, heb m voorzichtig gevraagd naar zijn ideeën.

Die zit best getunnelt op Beulgemeester. Wat dom is, want juist met een 2e priester zou die moeten inzien dat bijna elke rol er 2 keer inzat. Dus als Bloodwolf Wamster is, kan Beul dat ook zijn.

:D
En ik had eig tegen dit punt in het spel wel gekeken naar die 2e neutraal claim. Ik had zelfs die achterdocht gekregen dat die mogelijk ook een delver was. (Ik dacht dat überhaupt al toen ik nog leefde)
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

redeast

Citaat van: Wesp in Glas op  4 augustus 2025, 14:33:18TheLight zou nu moeten zien dat 1+1 twee is
TheLight zegt nu ook voor de derde dag op rij dat het nu wel echt de laatste wolf moet zijn XD Als hij goed oplet dan zou hij het wel door moeten hebben.

redeast

Citaat van: Falsifica op  4 augustus 2025, 14:39:38Dat doet ie nog niet overigens, heb m voorzichtig gevraagd naar zijn ideeën.

Die zit best getunnelt op Beulgemeester. Wat dom is, want juist met een 2e priester zou die moeten inzien dat bijna elke rol er 2 keer inzat. Dus als Bloodwolf Wamster is, kan Beul dat ook zijn.

En ik had eig tegen dit punt in het spel wel gekeken naar die 2e neutraal claim. Ik had zelfs die achterdocht gekregen dat die mogelijk ook een delver was. (Ik dacht dat überhaupt al toen ik nog leefde)
Sterker nog het is de derde neutraal claim.

Rampposi

Aiiiii niet de priester....

Wesp in Glas

Denk dat het ons zonder priester wel gelukt was

Rampposi

Citaat van: Wesp in Glas op  4 augustus 2025, 20:06:36Denk dat het ons zonder priester wel gelukt was
Ja, dat vermoed ik ook :(

Ik zie de verwarring al in het DT van huh wesp/ramp koppel?! Ik ga wel stuk. Daar hadden we ze toch mooi even van af gehouden...

Falsifica

noicreC

Blijkbaar lastige naam voor veel spelers als ik naar stem topic kijk XD
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

CarnageRazor

Op discord heb ik al zoveel verschillende pronounces gehoord. Misschien moet hij dr eens duiding bij geven  XD

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Falsifica

Gaat BW nou switchen terwijl Jarne de post boven hem al hint gekoppeld te zijn  XD  XD  wat
- Captain Jack Sparrow

Wesp in Glas

Citaat van: Falsifica op  7 augustus 2025, 14:47:16Gaat BW nou switchen terwijl Jarne de post boven hem al hint gekoppeld te zijn  XD  XD  wat

Nu weet ik het zeker dat Ramposi en ik een easy win hadden gehad als Noicre zich niet aan de priester had gekoppeld  :D

Falsifica

Beulgemeester zegt wat ik ook al dacht XD
- Captain Jack Sparrow

redeast

Bloodwolf lijkt TheLight te verdenken van koppel zijn met Ingrid. Dus dat wordt nog spannend.

Falsifica

Naja als Bloodwolf niet meer online komt, is het gewoon klaar nu toch? XD
- Captain Jack Sparrow

Thelight288

Citaat van: Falsifica op 29 juli 2025, 16:03:22Zuna het hielp je ook niet dat ik Thelight erna zei dat ik vrij zeker was dat jij zijn ziener was.

Waarop thelight zei 'ik ga niks ontkennen of bevestigen' met een glimlach emote.

XD

dit had ik bij elke naam gezegd trouwens die je had gegeven i kwist ook niet eens dat ze zelf ziener was ik geloofde dat ze nahct 1 was bekeken.

Thelight288

Citaat van: Falsifica op  4 augustus 2025, 14:39:38Dat doet ie nog niet overigens, heb m voorzichtig gevraagd naar zijn ideeën.

dit hoeft niet altijd. ik was ook enige wijze burger, nadat lw echt prins was geloofde ik beulgemeester meer. 2 priester 2 ketter was logisch, maar jusit daarom kon t keer anders zijn