[Welkom] - Liefde zorgt dat de mond niet sluit

Gestart door yasu, 12 april 2025, 11:24:02

Vorige topic - Volgende topic

yasu

Welkom cupido, op wie ga jij verlieft worden?

Aintgotrhythm

yasu

.WnDy

O ja, duh! (6)  (v)  (v)

Ik ben helderziende.

Mandy gaan we hier ons gesprek houden. Dat houdt het voor mij overzichtelijk en kan de spelleider ook meegluren.
I wouldn't tell anyone to study werewolves - I studied wolves, how they moved, their tendencies and sensibilities.

.WnDy

@Mandy beter gaan ze jou niet als eerste willen lunchen. Gezien je vorig spel gewonnen hebt😆.

Anyway, wie zijn alliantie willen we eerst zien?
I wouldn't tell anyone to study werewolves - I studied wolves, how they moved, their tendencies and sensibilities.

Aintgotrhythm

Bloodwolf? Welke vraag zal ik stellen als Wijze Burger?

Aintgotrhythm

Citaat van: .WnDy op 12 april 2025, 20:59:48O ja, duh! (6)  (v)  (v)

Ik ben helderziende.

Mandy gaan we hier ons gesprek houden. Dat houdt het voor mij overzichtelijk en kan de spelleider ook meegluren.

Dit is de enige plek waar we met zijn tweeën kunnen overleggen dus lijkt me heel verstandig 😂 Ik ga denk ik stemmen voor Tinie als BM. Ze is heel doortastend en weet mensen echt door de mand te laten vallen. Castiel maakt ook kans. Vanwege zijn analytische vermogen.

Aintgotrhythm

Overigens vind ik het verstandig om degene die BM wordt te checken op zijn/haar alliantie.

.WnDy

Ik ga mijn actie inzetten op noicrec.
Gezien de stemmen al veel richting hem/haar gaan.

Aintgotrhythm

Zal ik al een vraag stellen? En zo ja, welke vraag?

.WnDy

Mandy, de BM heb ik als goed gezien.

Dus iemand die wij voor alsnog kunnen vertrouwen.

Aintgotrhythm

Aintgotrhythm

Op deze manier gaan we het niet lang volhouden Wendy...

.WnDy

Mandy, zal ik Carnage gaan bekijken?

Op wie ga jij stemmen voor de lynch?

Aintgotrhythm