[Welkom] - Liefde zorgt dat de mond niet sluit

Gestart door yasu, 12 april 2025, 11:24:02

Vorige topic - Volgende topic

Aintgotrhythm

Sorry, als in dat ik op hem ga stemmen. Ik denk hij eruit ligt. Dus ik zou iemand anders bekijken. Misschien Roodhapje of Murphy. Dan denk ik dat mijn voorkeur op dit moment naar Murphy gaat omdat Roodhapje wat minder actief is.

Aintgotrhythm

Ik weet nog steeds niet welke vraag ik zal stellen als wijze burger trouwens...

.WnDy

Dan denk ik juist dat het beter is om Roodhapje te checken. Juist omdat hij afwezig is.

Zal ik nu Roodhapje doen, dan later kijken naar Murphy mocht dit nog van belang zijn?

Ik zou iets vragen over welpen.
I wouldn't tell anyone to study werewolves - I studied wolves, how they moved, their tendencies and sensibilities.

Aintgotrhythm

Ik wacht nog even met stemmen. Ik twijfel echt heel erg tussen Bloodwolf en Carnage

Aintgotrhythm

Als ik iets vraag over welpen is dat te algemeen. Ik ga vragen naar de conversiewolf. Want als deze er niet is betekent het dat we minder bang hoeven te zijn dat jouw informatie later in het spel niet meer klopt omdat er iemand is geconverteerd 😁

Aintgotrhythm

Er zijn 0 conversiewolven in het spel. Drop jij de bom of doe ik het zelf? 😂

Aintgotrhythm

Als Bloodwolf nu doorgaat op de link tussen jou en mij omdat ik je verdedigde, weet hij dat we koppel of zvw zijn. Als hij dat aan het licht wil brengen is hij wat mij betreft slecht en gaat mijn stem naar hem. Ik dacht niet dat we deze nacht zouden overleven dus heb ik net voor de nacht zelf gedeeld dat er geen conversiewolf in zit. Dat maakt de kans dat ik succesvol gewelpt ga worden groot aankomende nacht 😂

.WnDy

Luister... Roodhapje is slecht!

Waaaaaa!!! Ik moet iets doen met deze info. Echter kan ik dus niets zeggen zonder mijn rol te benoemen.
I wouldn't tell anyone to study werewolves - I studied wolves, how they moved, their tendencies and sensibilities.

Aintgotrhythm

Hahaha shit, ik zag dit te laat. Ik kan dit beter in DT gooien, dan zijn ze iig nog verward over mijn rol.

Aintgotrhythm

Oh je had het nog niet op DT gezet. Uno momento

.WnDy

Wacht even met posten, dit moeten we echt even goed doordacht doen. Als jij nu gaat posten, ben ik bang dat ze weten dat je een geliefde hebt.

Aintgotrhythm

Citaat van: .WnDy op 15 april 2025, 22:32:21Wacht even met posten, dit moeten we echt even goed doordacht doen. Als jij nu gaat posten, ben ik bang dat ze weten dat je een geliefde hebt.

Ik ga zinspelen op ZvW. Dat er een lijntje is tussen mij en iemand anders is al duidelijk voor iedereen vanwege de verschillende informatie die ik in DT geplaatst heb. Ik wil echter niet direct posten RH is slecht. Ik ga zijn stemgedrag analyseren en aangeven dat RH mij nooĆ­t zo vroeg in een spel beschuldigd. We kunnen kijken of er dan mensen voor hem gaan opkomen en dan later onthullen dat RH als slechtje is gezien? Wat vind jij?

Aintgotrhythm

Vorige lynch stemde hij op Castiel. Ik vermoed dat Castiel goed is en geloof zijn claim dat hij gewelpt is wel. Denk dat RH het spel niet wilde bepalen en hij daarom een nietszeggende stem op Castiel gezet heeft.

.WnDy

Voor mij voelt het als volgt:

Of het is witte voetjes halen omdat de BM ook op Castiel heeft gestemd.

Of hij stemt op Castiel om over te doen laten komen dat hij eerder op Castiel heeft gestemd, zodat hij zichzelf heeft beschermd... mocht Castiel eruit worden geluncht.

Er is iets met die stem...  XD

Laten we nog even wachten. Misschien dat we iets kunnen vinden in zijn Posts, waardoor we hem kunnen exposen.
Als we voor donderdag middag nog niets hebben, dat we dan een bommetje droppen. Is dat een idee?

Aintgotrhythm

Ik denk dat het een stem op Castiel is, dat als hij gelyncht wordt en onschuldig blijkt hij han zeggen; "maar noicrec stemde eerst op hem!"  :D

Maar afwachten is beter dan mijn impulsiviteit achterna gaan eigenlijk  XD

Dus prima bella. Maar laten we daarvoor wel reageren op wat er gebeurd. En als RH op dt iets zegt zal ik het ook zeker niet laten daarop te reageren, zonder al teveel prijs te geven  (A)