Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Discussie

Gestart door Mexicanobroeder, 17 januari 2025, 19:32:10

Vorige topic - Volgende topic

CarnageRazor

Citaat van: maartenrambo op 25 januari 2025, 17:27:37
eerlijk gezegt vind ik een wisselaar een ziener en nog een zienende rol bij  goed best wel over powerd. Ik geloof  du niks van  die claims  en ook niet dus die misluke wissels  want dat zou dan beteen ken dat we  twee yeti's hebben  want een yeti mag dacht ik niet twee dagen na elkaar naar buiten.

Yeti kan ook twee nachten achter elkaar buitenkomen.

Ik kan de mislukte wissel zelf ook niet verklaren patatjes. Het spijt me, als jullie info willen moet je me maar ophangen en vervolgens jullie conclusies trekken.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

CarnageRazor

Een ziener, stalker, Wisselaar zie ik wel gebeuren als slecht even sterk is. Ik bedoel, er is ook al een cwolf en een heks uit.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

RoodHapje

Citaat van: CarnageRazor op 25 januari 2025, 17:45:30
Een ziener, stalker, Wisselaar zie ik wel gebeuren als slecht even sterk is. Ik bedoel, er is ook al een cwolf en een heks uit.

En nog een zienende rol he  XD

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

maartenrambo

Citaat van: CarnageRazor op 25 januari 2025, 17:45:30
Een ziener, stalker, Wisselaar zie ik wel gebeuren als slecht even sterk is. Ik bedoel, er is ook al een cwolf en een heks uit.
Wat zou je  hier tegn over zetten  qua basis rollen  dan?

"Then we'll have to out on Tauntauns"
-- Han Solo
Rollen van mij

CarnageRazor

Orc, conversie, 2 mogelijke neutraaltjes? Waarschijnlijk een sjamaan en een leugenwolf nog? Ik stel trouwens de WB nog steeds in vraag.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Lynn

Waarom heb je me dan al gesproken om twijfels te hebben bij mij?

CarnageRazor

Hoe kan je anders zoveel nachtdoden verklaren?

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Damon

Citaat van: CarnageRazor op 25 januari 2025, 21:21:55
Hoe kan je anders zoveel nachtdoden verklaren?

Niet zo moeilijk, heb ik ook al over nagedacht.

1. Er zijn 2 orcen, de 2e leeft nog
2. De ziener heeft de wamster bekeken
3. De lunch

Ik kan me eigenlijk moeilijk voorstellen, dat je zelf deze conclusie nog niet zou getrokken hebben.
Vandaar dat ik het opvallend vind dat je zo stuurt op een welp en dus een onbetrouwbare WB?

CarnageRazor

Citaat van: Damon op 25 januari 2025, 21:30:34
Citaat van: CarnageRazor op 25 januari 2025, 21:21:55
Hoe kan je anders zoveel nachtdoden verklaren?

Niet zo moeilijk, heb ik ook al over nagedacht.

1. Er zijn 2 orcen, de 2e leeft nog
2. De ziener heeft de wamster bekeken
3. De lunch

Ik kan me eigenlijk moeilijk voorstellen, dat je zelf deze conclusie nog niet zou getrokken hebben.
Vandaar dat ik het opvallend vind dat je zo stuurt op een welp en dus een onbetrouwbare WB?

Hebben we ook twee yeti's dan? Want dat zou mijn mislukte wissel kunnen verklaren.
Bovendien zou het best lastig zijn wanneer 2 orcs samen zouden buiten lopen. Dan kan ik me wel voorstellen dat er redelijk wat zienends inzit. Het zou echter wel link zijn wanneer 2 orcs zouden beslissen om samen buiten te komen voor het verloop. Ik zou daarom eerder denken aan een welp. Maar dat zou dan wel verklaren waarom ik mislukt zou zijn gewisseld.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Damon

We hebben mogelijk 2 yeti's maar tot nu toe is er geen tweede zich komen melden.

Twee orcen lijken me dan weer minder problematisch, omdat ze op het board zitten. Die kunnen onderling perfect afspreken hoe ze hun acties verdelen.

Tegenover 2 orcen, vind ik sterke rollen bij goed helemaal niet zo verrassend meer. Dat ik één van die orcen te pakken heb gekregen lijkt bijna een zekerheid als er 2 zijn, maar indien er geen tweede yeti is, betekent dat ook zomaar gratis nachtdoden voor slecht.

Een welp zit niet in het spel.

RoodHapje

Bij geen welp moet je het hebben over 3 orcen volgens mij. Thelight wist dat Igneel wamster was, heeft hem echt niet bekeken. Castiel zegt chaos te hebben bekeken. Dus Igneel is niet dood gekeken.

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

Dragonfly

Ik vraag me ook wel echt af of er werkelijk geen welp is..

Lynn

Citaat van: Dragonfly op 26 januari 2025, 08:20:51
Ik vraag me ook wel echt af of er werkelijk geen welp is..

ER ZIJN GEEN WELPEN!

Damon

Citaat van: RoodHapje op 25 januari 2025, 23:23:30
Bij geen welp moet je het hebben over 3 orcen volgens mij. Thelight wist dat Igneel wamster was, heeft hem echt niet bekeken. Castiel zegt chaos te hebben bekeken. Dus Igneel is niet dood gekeken.

Heks doodsdrankje gebruikt, indien ze die actie vroeger heeft ingestuurd dan de orc, is mogelijk.

Moordend lijk vind ik echter nog veel logischer: de delver is gestorven tijdens nacht 2, maar kan eerst nog gedolven hebben. Indien die delver geen lunch was, vermoed ik dat het een orcmoord was en die zou zijn doorgegaan als mijn actie later werd ingestuurd, dan de orc.

Ik heb mijn actie erg laat in de dag doorgestuurd, dus dit is zeker heel goed mogelijk.
In dat geval zitten we nu al met een moordend lijk, niet met 3 orcen.

En nogmaals, voor iedereen die het nog niet heeft begrepen: de WB is betrouwbaar en er zitten geen welpen in het spel.

Damon

Citaat van: Simile op 25 januari 2025, 12:51:06


Dus jij vindt het acceptabel een zienende claim op dtopic te gooien? Kun je uitleggen waarom Castiel absoluut niet de rol heeft die hij zegt?

Ik heb Castiel zelf op groen staan vanwege zijn stem op Ingrid, die doorslaggevend was geweest als Lynn er niet overheen was geknald last-minute.


Omdat er in de huidige verdeling geen ruimte is voor nog meer zienende rollen. Ik vind die claim dus ook erg ongeloofwaardig. Er is al een ziener dood en we weten van een stalker en een WB. Welke rol kan Castiel dan mogelijk nog extra hebben, die geloofwaardig zou zijn in die verdeling? Oh ja, wisselaar is er ook, eens te meer reden om geen extra zienende rollen te verwachten.


Wat je zegt over die stemming, klopt overigens niet:

-Voor Lynn stemde, stonden er 5 stemmen op zowel Ingrid, als Murphy. De BM stemde op Bloodwolf, dus die had dan moeten beslissen. Castiel zijn stem was dus NOOIT doorslaggevend, dat is gewoon onjuist.

-Murphy heeft zelf haar stem aangepast van Ingrid, naar BloodWolf. Zij wou dus met andere woorden gelyncht worden, anders had ze makkelijk Ingrid op de lynch kunnen zetten. Waarom heeft ze dit niet gedaan? Ook een interessante vraag toch?

-Maar dan: Chaos gaf bij die zelfde stemming een derde stem aan Murphy, op het moment dat Aint en Ingrid beide 2 stemmen hebben. Dit vind ik persoonlijk een minstens even verdachte stem als die van Lynn, maar daarover zeg je niks?

Vanwaar die selectieve aandacht naar Lynn toe, die je dan nog eens op een onjuiste manier neerzet?